تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطر زیست محیطی جمع آوری ضایعات تهدید سلامت تربت جام است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار شهرستان تربت جام در ستاد سلامت شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد با انتقاد از شهرداری گفت : با توجه به چندین جلسه با شهرداری اراده ای برای ساماندهی واحدهای جمع آوری ضایعات در این نهاد نیست و اگر به خاطر حمایت از سرمایه گذار خصوصی نبود در شهرک صنعتی تربت جام جانمایی می شدند.

فرماندار تربت جام با توجه به آمادگی مدیر شهرک صنعتی جهت ساماندهی و جانمایی واحد ضایعات یادآور شد: نماینده شهرداری اگر اختیارات دارد در جلسه حضور پیدا کند و اگر نه در جلسه معرفی نشوند.

او خطاب به بخشداران عنوان داشت: وضعیت جمع آوری و دفن زباله در روستاها مناسب نیست و روستاهای بزرگ حال خوشی ندارند و لازم است بخشداران نسبت به این موضوع با جدیت بیشتری وارد شوند تا ورودی و خروجی های روستاها آماده پذیرایی از مهمانان نوروز باشند.

رستمی ادامه داد: مشکل جمع آوری نیست، بلکه دفن زباله ها اصولی انجام نمی شود و این خطرات مردم را تهدید می کند و شورای سلامت پیگیر حل مشکل باشند.

فرماندار تربت جام با تقدیر از همه اعضای شورای سلامت خاطرنشان کرد : آنفولانزا حاد پرندگان دیده نشده است و این موضوع جای تقدیر از همکاری همه اعضا دارد اما این واقعیت هست که ما می توانیم با نظارت و کنترل مراکز بخشی را مدیریت کنیم اما کنترل و هماهنگ کردن پردنگان مهاجر امکان پذیر نیست.

وی تصریح کرد: اداره محیط زیست نسبت به گشت زنی در بیابان با همیاری مردم اقدامات پیشگیرانه را انجام دهد تا در صورت بروز مشکل نسبت به قرنطینه منطقه با همکاری نیروی انتظامی اقدام شود.
انتهای پیام// س ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطر زیست محیطی جمع آوری ضایعات تهدید سلامت تربت جام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..