تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراهی مردم و مسئولان سبب جلوگیری از فتنه در جامعه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امام‌جمعه استان در دیدار با اعضای قرارگاه پدافند زیستی استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: موفقیت در عرصه پدافندزیستی به همکاری مردم و مسئولان بستگی دارد.
 
آیت‌الله سیدمحمد سعیدی با توصیه به اعضای قرارگاه پدافند زیستی قم،افزود: کار گسترده پدافند زیستی جز با حضور مردم و مسئولان تحقق نخواهد یافت. همراهی مردم و مسئولان سبب جلوگیری از فتنه در جامعه می‌شود. به طور مثال اگر در حوادث مربوط به ساختمان پلاسکو و جریان اخیر خوزستان این همراهی و همدلی نبود شاهد رخداد و صدمات جبران‌ناپذیری در جامعه بودیم.
 

وی در پایان تاکید کرد: اگر می‌خواهید در عرصه پدافند زیستی موفق شوید باید مردم و مسئولان را توجیه کنید که اگر توجیه نشوند چیزی به دست نخواهید آورد بلکه هزینه زیادی مصرف خواهید کرد.

انتهای پیام/ص



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراهی مردم و مسئولان سبب جلوگیری از فتنه در جامعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..