تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات غیر رسمی 3500 تن ماهی به سایر استانها/اشتغالزایی برای 22 نفر در زمینه تولید ماهیان زینتی در زنجان

ساعت: 14:53 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1044928

مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان از صادرات غیر رسمی 3 هزار و 500 تن ماهی به سایر استان ها خبر داد و گفت: استان زنجان در بین 33 مرکز شیلاتی کشور رتبه هشتم را از نظر تولید آبزیان به خود اختصاص داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود صیاد بورانی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصرزنجان، با بیان اینکه سد های خاکی استان زنجان از ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه پرورش ماهی در قفس برخوردار هستند، اظهار کرد: در حال حاضر پرورش ماهی در سد خاکی خندق لو ماهنشان، بوئین سلطانیه و توده بین ابهر انجام می شود.

وی با بیان اینکه در سالهای آینده سد حسن ابدال زنجان به سد های پرورش ماهی در قفس اضافه می شود، تصریح کرد: پرورش ماهی در قفس در سد های خاکی استان زنجان زمینه اشتغال شش نفر را فراهم کرده است.

مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان از صادرات غیر رسمی ماهیهای خوراکی در استان زنجان خبر داد و افزود: در حال حاضر 3 هزارو 500 تن ماهی خوراکی استان زنجان به استانهای تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل ، گیلان ، مازندران و قم ارسال شده است.

بورانی به تولید ماهیان زینتی در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت، ماهیان زینتی در استان زنجان بالای 6 هزار قطعه تولید شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 350 هزار قطعه افزایش تولید داشته است.

وی با بیان اینکه همه ماهیان زینتی تولید شده در استان زنجان به استانهای تهران، قزوین و البرز صادر می شود، خاطرنشان کرد: تولید ماهیان زینتی در استان زنجان زمینه اشتغال 22 نفر را فراهم کرده است.

مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان با اشاره به اینکه میزان تولید آبزیان در استان زنجان 12 هزار تن است، افزود: استان زنجان در بین 33 مرکز شیلاتی کشور  بر اساس آخرین سال آماری  رتبه هشتم را از نظر تولید آبزیان به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است عمده ماهیان تولیدی استان زنجان مربوط به انواع ماهیان گرم‌آبی اعم از کپور معمولی، سرگنده، نقره‌ای و علفخوار و ماهیان سردآبی شامل آزاد دریای خزر و قزل آلا است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات غیر رسمی 3500 تن ماهی به سایر استانها/اشتغالزایی برای 22 نفر در زمینه تولید ماهیان زینتی در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..