تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدابنده میزبان دو شهید گمنام می شود/برگزاری مراسم وداع با شهدا با حضور فرمانده سپاه استان زنجان

ساعت: 14:49 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1045197

دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت زهرا(س) در شهر زرین رود خدابنده تشییع و تدفین می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،بار دیگر افتخاز میزبانی از دو شهید گمنام نصیب مردم خدابنده شده و دوباره عطر شهدا در شهر می پیچد.

به منظور هماهنگی این برنامه معنوی جلسه ای با حضور مسئولان ذیربط در دفتر امام جمعه شهر قیدار برگزار شد.

ولی اله ابراهیمی در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار اشراق۲۴گفت: دو شهید گمنام ۲۲ ساله و ۴۰ساله دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت زهرا(س) در شهر زرین رود شهرستان خدابنده تشییع و تدفین می شوند.

وی با اعلام برنامه های وداع و تشییع و تدفین این دو شهید، اظهار کرد: در روز چهارشنبه۱۱اسفند ماه مراسم استقبال از این دو شهید گمنام با حضور امام جمعه فرماندار،فرمانده سپاه،بخشدار و دیگر مسئولان شهرستان خدابنده انجام می شود.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: در شهر قیدار مردم از میدان امام حسین(ع)تا مزار شهدای این شهر به استقبال از شهدا می آیند و سپس این دو شهید وارد روستاهای گوجه ییلاق،پیر مرزبان و شهید آباد می شوند و در نهایت به شهر زرین رود آورده می شوند و مراسم شب وداع با آنها و یادواره ۱۰۸شهید بخش بزینه رود در مصلای این شهر با سخنرانی سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان برگزار می شود و در ادامه مراسم مدیح سرائی مداحان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه آیین تشییع این شهدا پنج شنبه ۱۲ اسفندماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) است، افزود: مراسم تشییع از مصلای شهر زرین رود آغاز و پیکر مطهر این شهدا در پارک ملت این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: در مراسم تشییع دو شهید گمنام در شهر زرین رود شهرستان خدابنده،حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر قیدار سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدابنده میزبان دو شهید گمنام می شود/برگزاری مراسم وداع با شهدا با حضور فرمانده سپاه استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..