تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نارضایتی مشترکان اینترنت در پارس آباد/ قطع و وصل های مکرر و کلافگی کاربران اینترنت

ساعت: 15:02 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1045117

قطعی و وصلی‌های مکرر اینترنت سبب نارضایتی و کلافگی بسیاری از کاربران پارس آبادی شده و در این میان میزان قطعی اینترنت شرکت مخابرات بیش از دیگر شرکت‎هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، چند روزی است که قطع و وصلی های اینترنت در شهرستان پارس آباد به بالاترین حد ممکن رسیده است و شهروندان نیز از وضع موجود که نمونه روشن از تضیع حقوق شهروندی است به شدت گلایه مند هستند.

نارضایتی کاربران پارس آبادی از به وجود آمدن قطع و وصل های مکرر اینترنت در طول ساعات مختلف در حالی رو به افزایش است که در این میان هنوز خسارتی بابت اختلالات و قطع و وصل شدن‌های مکرر از جانب مخابرات دریافت نکرده اند.

این قضیه در حالی است که با وجود تماس‎های مکرر کاربران با سامانه 2020 مخابرات، نامناسب بودن وضعیت پشتیبانی و طولانی بودن صف انتظار مرکز تماس از دیگر موارد شکایت مشترکان از این سرویس است.

البته راه اندازی اینترنت پرسرعت در بخش های اسلام آباد، تازه کند و اصلاندوز از توابع شهرستان پارس آباد نیز با ضعف‌هایی همراه است که در مجموع جمعیتی نسبی را برای استفاده از آن تا حدودی راضی نگه داشته است اما نیاز هست که مخابرات برای رضایت حداکثری کاربران این بخش ها اقدام به راه اندازی اینترنت نسل سوم و چهارم کند.

اما تعدادی از شهروندان پارس آبادی در رابطه با اختلال در اینترنت و تلفن همراه این شهرستان در کانال تلگرامی آران مغان نوشتند:

در روستاهای مرزی شهرستان پارس آباد خط همراه اول آنتن دهی بسیار نامناسب دارد. یا آنتن نمیدهد یا اینکه خیلی ضعیف هست. مسئولان لطفا رسیدگی کنید. (صالح محمودی از پاراقشلاق)

- روستای ما (قره قباق حسنخانلو) با پارس آباد ۱۵ کیلومتر فاصله دارد و روستاهای همجوار هم از اینترنت نسل سوم همراه و هم از اینترنت پر سرعت خانگی مخابرات بهرمند هستند اما روستای ما هیچکدوم رو نداره بخشدار مرکزی هم چند وقت پیش قول داده که اینترنت پرسرعت در این روستا راه اندازی بشه اما هنوز خبری نیست. (حامد زینالی)

- در روستای گوشلو که 5 کیلومتر با شهر پارس آباد فاصله دارد متاسفانه خط همراه اول آنتن دهی بسیار نامناسب دارد؛ یا آنتن نمیدهد یا اینکه آنتن سرویس دهی آن پایین است. بخصوص اینترنت همراه اول خیلی ضعیف است.

این سووالات کاربران در حالی است که رئیس اداره مخابرات شهرستان پارس آباد بدون اشاره به چرایی اختلال در اینترنت کاربران پارس آبادی می گوید: در چند روز آینده در شهر پارس آباد 20 سایت تلفن همراه و در شهرهای اصلاندوز، اسلام آباد و تازه کند و در روستاهای اجیرلو اولتان "تری جی" و "فور جی" راه اندازی و پروژه مورد نظر کامل خواهد شد.

حق زاده گفت: در پارس آباد حدود 15 سایت و در اصلاندوز،  اسلام آباد، اولتان و اجیرلو سایتهای موجود سیستم "تری" و "فور جی" نصب و آزمایش شده و در شهر تازه کند نیز تا اواخر این هفته تجهیزات لازم نصب  که به محض اتمام پروژه و دریافت تاییدیه تا اواسط هفته آخر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

قطعی اینترنت و اختلال در خطوط تلفن همراه مشکلی است که شهروندان پارس آبادی خواستار پیگیری این موضوع بوده و مسئولان نباید بیش از این دست دست کنند، چرا که مردم از پاسخگو نبودن این شرکت به تنگ آمده‎اند و امیدواریم هر چه سریعتر شاهد حذف این اختلالات و نوسانات اینترنت و خطوط تلفن همراه باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نارضایتی مشترکان اینترنت در پارس آباد/ قطع و وصل های مکرر و کلافگی کاربران اینترنت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..