تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختتامیه مسابقات فوتسال جام شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در گنبدکاووس/تصاویر

ساعت: 15:50 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1045413

مسابقات فوتسال جام شهدای آتش نشان پلاسکو با برتری تیم پادگان سرلشکر شهید اسدالله پور ارتش به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، این مراسم که به یاد شهدای پلاسکو در محوطه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان گنبدکاووس با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده درمسابقات برگزار شد که تیم های پادگان ارتش، هنگ مرزی اترک و هلال احمر گنبدکاووس جوایزی اهداء شد.

در اختتامیه این مسابقات از خانواده شهید والامقام براتعلی شیردل که از ماموران آتش نشانی بود و در دفاع مقدس به شهادت نائل آمده بود، از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس تجلیل شد.

گفتنی است این رقابت ها در سالن ورزشی 9 دی نیروی مقاومت بسیج شهرستان به برگزار شد که به ترتیب پادگان ارتش، هنگ مرزی اترک و هلال احمر به مقامهای اول تا سوم دست یافتند.

در این مراسم جانشین فرمانده هنگ مرزی اترک، رییس هلال احمر، معاون مدیرکل آتش نشانی و خیر داوطلب هلال و برخی از نمایندگان تیم های شرکت کننده حضور داشتند.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختتامیه مسابقات فوتسال جام شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در گنبدکاووس/تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..