تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش 4 درصدی سرقت در استان گلستان/ کشف بیش از 4 تن مواد مخدر دریازده ماهه سال جاری

ساعت: 15:50 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1045359

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت : نسبت به زمان مشابه سال قبل 4 درصد کاهش وقوع سرقت و 2 درصد افزایش کشف سرقت در استان را داشته‌ایم و همچنین فاصله بین وقوع و کشف سرقت نیز بسیار کاهش‌یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان گلستان در آق‌قلا گفت : در سال 1395 نیروی انتظامی چهار مأموریت و اولویت مهم داشته است که سرلوحه همه کارها قراردادیم. مقابله با سرقت،اعتیاد و مواد مخدر، معضلات ترافیکی و تصادفات و در رابطه با معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی بوده است.

وی از کاهش 4 درصدی سرقت در استان خبر داد و گفت : نسبت به زمان مشابه سال قبل 4 درصد کاهش وقوع سرقت و 2 درصد افزایش کشف سرقت در استان را داشته‌ایم و همچنین فاصله بین وقوع و کشف سرقت نیز بسیار کاهش‌یافته است که نشان از اقدامات حرفه‌ای پلیس آگاهی و رده‌های انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان گلستان در زمینه کشف و مقابله با مواد مخدر نیز به خبرنگار ما گفت : در زمینه مبارزه با مواد مخدر و مقابله با عمده‌فروشان و خرده‌فروشان نیز اقدامات مناسبی انجام شد که در همین راستا توانستیم کشفیات مواد مخدر را 95 درصد افزایش دهیم.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد : در همین زمینه ، حدود 4 تن و 400 کیلوگرم دریازده ماهه سال جاری کشفیات مواد مخدر داشتیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش 4 درصدی سرقت در استان گلستان/ کشف بیش از 4 تن مواد مخدر دریازده ماهه سال جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..