تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار نبیه بری در خصوص انتقال سفارت آمریکا به قدس

نبیه بری در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: از وقایعی که پس از توافق سایس پیکو شاهد بوده و هستیم نقشه های شومی است که علیه ملت های مسلمان با عنوان خاورمیانه جدید و هرج و مرج اجرا می شود.

وی افزود: مصوبات مربوط به شهرک سازی در مناطق فلسطینی در کنیست رژیم صهیونیستی به نحوی است که مصوب شد هشت هزار و 806 شهرک در نخستین ماه از سال 2017 ساخته شود که این مصوبه نشان دهنده بالاترین شکل تروریسم دولتی و کوچک شمردن و نادیده گرفتن قطعنامه های شورای امنیت است.

بری تصریح کرد: این مصوبه نه فقط به منزله اشغال گری بلکه اعلام جنگ تثبیت یهودی سازی مناطق فلسطینی است.

وی آخرین اقدامات رژیم صهیونیستی را تصویب قانون مربوط به مصادره زمین های مردم فلسطین دانست و افزود: آنچه سبب خنده یا گریه می شود جانبداری دولتمردان امریکا از این مساله است.

رئیس مجلس لبنان گفت: هیچ اختلافاتی میان صهیونیست ها در تصویب چنین قوانینی نیست بلکه اگر اختلافاتی هست درباره زمان اجرای این مصوبات چه مصوبات مربوط به غزه یا مناطق دیگر است.

بری هشدار داد: صهیونیست ها در پی رفع محاصره غزه نیستند بلکه آنچه رخ می دهد جنگی تمام عیار با استفاده از همه ابزارها برای در تنگنا قراردادن فلسطینیان است.

وی گفت: صهیونیست ها می خواهند فلسطینیان را در مواجهه با سه گزینه خودکشی، تسلیم یا فرار از سرزمین مادری قرار دهند.

بری تاکید کرد: باید متقاعد شویم که هیچ کس در اسرائیل درپی راه حل سیاسی نیست که بر اساس آن دو کشور ایجاد شود؛ اقدامات روزمره رژیم صهیونیستی گواه سخنان من است و آنچه می شنویم صرفا بازی با کلمات و لفاظی است.

رئیس مجلس لبنان همچنین با هشدار در خصوص توطئه انتقال سفارت امریکا به قدس شریف، هدف از آن را از بین بردن روند صلح دانست و تاکید کرد: از حاضران در این کنفرانس می خواهم که با این نقشه برخورد کنند و اگر عملی شود باید همه سفارتخانه های ما در واشنگتن تعطیل شود؛ سفارتخانه های ما اساسا کاری در آنجا انجام نمی دهند جز مطالب دیکته شده ای که همسو با منافع امریکاست.

وی گفت: همچنین باید ملاحظه اقدام اتحادیه اروپا را در نظر بگیریم که از پرداخت حقوق کارمندان غزه خودداری کرد و با این کار در صدد سیاست جدیدی است که هدف از ان ایجاد شکاف میان کرانه باختری رود اردون و غزه است.

بری افزود: هدف از گسترش شهرک سازی ها در مناطق فلسطین اشغالی صرفا فشار بر ملت فلسطین نیست بلکه روند کشتار حساب شده ای است که جوانان دختر و پسر را هدف قرار داده است.

رئیس مجلس لبنان گفت: فرمان منهدم کردن چهار هزار خانه در کرانه باختری و سه هزار و 700 خانه در قدس سبب آواره شدن هزاران خانواده فلسطینی شده است.

وی عملیات بازداشت ده ها هزار اسیر فلسطینی از دیگر اقدامات صهیونیستها برشمرد که در میان آنان بیش از 39 مسئول و وزیر فلسطینی دیده می شوند

بری، به گروگان گرفتن پیکر مطهر 200 شهید و به انحصار در آوردن منابع آبی و ذخایر نفت و گاز را از دیگر اقدامات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین برشمرد.

وی تاکید کرد: ما صرفا برای تشکیل جلسه در این کنفرانس حضور نیافته ایم بلکه وقت آن فرا رسیده است که به وظیفه خود در قبال ملت فلسطین عمل و مصوبات را اجرا کنیم؛ وقت آن رسیده است که درباره فلسطین اجماع کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار نبیه بری در خصوص انتقال سفارت آمریکا به قدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..