تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرتاب دو فروند موشک به جنوب فلسطین اشغالی/ ارتش رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمد

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری فلسطین الان، ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز مدعی شد که دو فروند موشک در مناطق خالی از سکنه در جنوب فلسطین اشغالی سقوط کرده است.

پایگاه عبری 0404 به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این دو فروند موشک از اراضی مصر به سوی اشکول پرتاب شده و در منطقه خالی از سکنه فرود آمده است.

پیش از این، یک پهپاد اسرائیلی مواضع گروه انصار بیت المقدس وابسته به داعش را در منطقه سینا بمباران کرده بود. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که این گروه طرح حمله موشکی به ایلات را در نظر داشته است. در این حمله هوایی چهار عضو گروه انصار بیت المقدس کشته شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرتاب دو فروند موشک به جنوب فلسطین اشغالی/ ارتش رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..