تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت هوشمند نامبروان S9: لوکس اما ارزان!

کمپانی چینی نامبروان، چند سالی است که به ساخت ساعت‌های هوشمند با تنوع نسیتا زیاد پرداخته و تلاش دارد تا علاوه بر ارایه کالایی با کیفیت، بهای پایینی را نیز در مقایسه با رقبا برای محصولاتش در نظر بگیرد و بدین طریق، کاربران بیشتری را به سمت محصولاتش جذب کند.

یکی از جدیدترین ساعت‌های این سازنده چینی، اسمارت واچ S9 نام دارد که از نظر طراحی و استایل، یک ساعت هوشمند شیک محسوب می‌شود. این ساعت که در ۴ نمونه به بازار عرضه شده است، دارای بندهای چرمی در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای بوده و از دو بند فلزی شیک با رنگ‌های نقره‌ای و مشکی نیز بهره می‌برد.


به گفته سازنده، S9 نخستین ساعت هوشمندی است که از NFC استفاده می‌کند و بدین خاطر، سریع‌تر با ساعت شما جفت شده و از طرفی قادر هستید تا برخی پرداخت‌های بی‌سیم خودتان را به‌جای گوشی، از طریق ساعت انجام دهید. همچنین با نزدیک کردن ساعت به گوشی، می‌توانید تا قفل دستگاه را باز نمایید.

از نظر نرم‌افزاری، نامبروان تلاش زیادی کرده تا ساعت هوشمندش از تنوع مناسبی برخوردار باشد، به همین خاطر شما با استفاده از اپلیکیشن‌های مدیاتک، می‌توانید تصویر ساعت خود را عوض کرده و از بین ده‌ها واچ فیس مختلف، آن مدلی که به سلیقه‌تان نزدیک‌تر است را برای خود برگزینید.

ساعت هوشمند S9 از نظر سخت‌افزاری هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. استفاده از چیپست قدرتمند MTK2502 در کنار ژیروسکوپ بسیار حساس موجب می‌شود تا این اسمارت واچ، توانایی خوبی در اجرای فرامین شما داشته باشد. همچنین باتری 380 میلی‌آمپری برای دستگاهی با این ابعاد کوچک، ظرفیت مناسبی را فراهم می‌آورد.

اگر شما به وضعیت سلامتی خودتان اهمیت می‌دهد، ساعت جدید نامبروان قادر است تا در این امر کمک بسیار زیادی به شما بکند. استفاده از نسل دوم سنجش ضربان قلب باعث می‌شود تا همیشه از نبض خودتان باخبر باشید. همچنین توانایی این ساعت در شمارش گام‌های روزانه شما، میزان کالری مصرفی روزانه، مانیتور کردن خواب روزانه و شبانه، آلارم در هنگام بی‌تحرکی و… همگی کمک می‌کند تا زندگی سالم‌تری داشته باشید.

بر روی S9 اپلیکیشن‌های مشهور و پرکاربری چون فیس‌بوک، توئیتر، اسکایپ، فلیکر، واتس اپ و… نصب شده است و به همین خاطر قادر هستید تا از طریق ساعت خودتان، زندگی اجتماعی‌تان را نیز به خوبی کنترل کنید.

ار دیگر مشخصات این محصول نامبروان می‌توان به نمایشگر کاملا گرد با وضوح ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل اشاره کرد. وزن این اسمارت واچ با بند چرمی ۵۰ گرم و با بند فلزی ۷۵ گرم است. شما می‌توانید S9 را از فروشگاه‌های آنلاین چینی خریداری نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت هوشمند نامبروان S9: لوکس اما ارزان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..