تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهمیت وجود میوه در وعده صبحانه

ممکن است شما هم در برنامه روزانه خود و در میان کارهایی که صبح باید انجام شوند، خوردن صبحانه را کم ‌اهمیت ‌ترین بدانید یا حتی بدتر از این، شاید این کار مهم (خوردن صبحانه) هیچ‌‌ وقت در برنامه روزانه شما جایی نداشته باشد، اما یک صبحانه سالم و مغذی، انرژی کافی و مناسب برای کارهای روزمره را فراهم می‌کند، شروع روزی خوب را نوید می‌دهد و برای سلامت کلی فرد ضروری است. پس این وعده غذایی را نادیده نگیرید. مطمئن باشید، خوردن صبحانه از آن چه فکر می‌کنید، مهم ‌تر است.

اصول صبحانه سالم

ممکن است شما بدانید یا با خواندن مطالبی از این دست دریافته باشید خوردن صبحانه ‌ای سالم و مغذی چه فوایدی در بر دارد، اما هنوز مطمئن نیستید به چه صبحانه‌ ای می‌توان سالم و مغذی گفت.

غلات

استفاده از غلات در وعده صبحانه بسیار مفید خواهد بود. نان‌ های سبوس دار یا فرآورده‌ های تهیه شده از غلات هم مناسب هستند.

لبنیات کم چرب

خوردن شیر و پنیر کم چرب هم از دیگر مواد غذایی مناسب صبحانه سالم هستند.

میوه و سبزیجات

شاید از این مورد تعجب کنید، اما خوردن میوه و سبزیجات تازه یا آبمیوه صد در صد طبیعی و بدون شکر افزوده، می‌تواند در تهیه یک صبحانه سالم به شما کمک کند. با خوردن این خوراکی‌ ها می‌توانید مواد غذایی مورد نیاز از جمله کربوهیدرات ‌های پیچیده، فیبر، پروتئین و مقدار کمی چربی را دریافت کنید.

سالاد میوه

این ترکیب غذایی نه تنها فواید بی شماری برای شما دارد بلکه باعث می‌شود تا ساعت‌ ها احساس سیری هم داشته باشید. صبحانه آنقدر مهم است که متخصصان تغذیه می‌گویند اگر فکر می‌کنید، صبح وقت کافی برای خوردن صبحانه ندارید، از شب قبل به فکر باشید.

اگر لازم است، ۱۰ دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید و از خوردن صبحانه لذت ببرید یا می‌توانید شب قبل برای خود لقمه ‌ای آماده کرده و صبح همراه خود ببرید. به کودکان خود نیز اجازه ندهید که بدون خوردن صبحانه خانه را ترک کنند.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهمیت وجود میوه در وعده صبحانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..