تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مروری بر سه دهه فعالیت احمد وکیلی

کد خبر: ۴۸۴۵۶۰

۲۰  بازدید

احمد وکیلی تازه ترین نمایشگاه انفرادی خود را پس از ۷ سال برگزار می کند.

خبرگزاری مهر: احمد وکیلی تازه ترین نمایشگاه انفرادی خود را پس از ۷ سال برگزار می کند.

مروری بر سه دهه فعالیت هنری احمد وکیلی در گالری ساربان

 این نمایشگاه با عنوان «سی و سه» شامل مروری بر آثار ۳۳ سال تجربه چاپ دستی احمد وکیلی است. همزمان با افتتاح نمایشگاه از کتاب «وکیل آباد» که به زندگی و آثار احمد وکیلی می پردازد، رونمایی خواهد شد.

احمد وکیلی یکی از هنرمندان چاپگر در هنر معاصر ایران است. او در سال ۱۳۴۰ متولد شد. مقطع کارشناسی را در دانشگاه هنر و کارشناسی ارشد را در دانشگاه آزاد تهران به پایان رساند. او با آثار متعدد طراحی و چاپ دستی، در چند نمایشگاه انفرادی در گالری‌های آریا، الهه، برگ، ماه مهر، ممیز (خانه هنرمندان)، نور، هور و نیز چند جشنواره و سمپوزیوم داخلی و خارجی حضور داشته است. علاوه بر تدریس در دانشگاه، دبیری و داوری چند بی‌ینال، سمپوزیوم و فستیوال بر عهده وکیلی بوده است.

نمایشگاه «سی و سه» ششم اسفندماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «ساربان» به نشانی خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، شماره ۱۳۰ افتتاح می‌شود و تا ۱۶ اسفندماه هر روز (به جز سه شنبه ها) میزبان علاقه مندان است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مروری بر سه دهه فعالیت احمد وکیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..