تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزیک ویدئو «دیره» از گروه موسیقی «سون»

کد خبر: ۴۸۴۵۱۴

۱۱۷  بازدید

موزیک ویدئو «دیره» از گروه موسیقی «سون» به خوانندگی «آرش قنادی»، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی» تازه ترین آلبوم این گروه منتشر شد.

وب سایت موسیقی ایرانیان: موزیک ویدئو «دیره» از گروه موسیقی «سون» به خوانندگی «آرش قنادی»، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی» در آستانه انتشار تازه ترین آلبوم این گروه، از طریق سایت خبری و تحلیلی ما منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

 موسیقی قطعه «دیره» (دارای مجوز: ۰۰۳۰۱/ق/۹۵/۱۱ و شماره ثبت کتابخانه ملی: ۱۷۷۵۵) را امیر قنادی با ترانه‌ای از علیرضا پیروزی ساخته است. آرش قنادی و کیارش پوزشی نیز تنظیم کنندگان این اثر هستند. میکس و مسترینگ این قطعه را نیز فرید ونده زاد و Ozer yener انجام داده اند. ناگفته نماند این موزیک ویدئو به کارگردانی برادران بوشهری تولید و منتشر شده است.

شایان ذکر است که آلبوم تازه گروه موسیقی «سون»، مراحل نهایی تولید خود را پشت سر می گذراند و قرار است تا پیش از نوروز ۱۳۹۶ این اثر به انتشار برسد. به گفته «آرش قنادی»، این آلبوم اتفاقی مهم در همه دوران کاری و هنری گروه «سون» است و برای این گروه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

اعضای گروه «سون» در سریال «زمانه» به کارگردانی «حسن فتحی»، حضور داشته اند که از اتفاقات مهم دوران هنری این گروه بوده است. قطعات منتشر شده در این سریال با صدای اعضای گروه، در بخش هایی به شدت مورد توجه دوستداران موسیقی و طرفداران این گروه قرار گرفت. گروه «سون»، در حال حاضر در استانبول به سر می برند و مشغول اتمام مراحل پایانی تولید آلبوم خود هستند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید. 

موزیک ویدئو «دیره» از گروه موسیقی «سون» منتشر شد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزیک ویدئو «دیره» از گروه موسیقی «سون»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..