تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابرهای عدسی شکل نوعی از پدیده های آسمانی شگفت انگیز!+تصاویر

تاریخ انتشار : سه شنبه 21 / 02 / 2017 مشاهده : 13 سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

جهانی که ما در آن زندگی می کنیم، شگفتی های زیادی را درون خود جای داده است. مناظر زیبای طبیعی در فصول مختلف سال، می تواند هر کسی را حیرت زده کند. با وجود شگفتی های زیاد کره خاکی، نباید از دیدنی های آسمان نیز غافل شد.

ابرهای عدسی شکل

ابرهای عدسی شکل | جهانی که ما در آن زندگی می کنیم، شگفتی های زیادی را درون خود جای داده است. مناظر زیبای طبیعی در فصول مختلف سال، می تواند هر کسی را حیرت زده کند. با وجود شگفتی های زیاد کره خاکی، نباید از دیدنی های آسمان نیز غافل شد.

در آسمان ستاره های پر نوری وجود دارند که دیدنشان در کویر و صحرا فوق العاده است و طرفداران زیادی دارد. ابر ها نیز دیگر زیبایی شگفت انگیز آسمان به شمار می روند. ما در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم.

ابر های عدسی شکل یا عدسگون، نوعی پدیده آسمانی هستند که دیدنشان ما را به یاد حضور بیگانه ها می اندازد. آن ها معمولا در بالای کوه ها – جایی که جریان های مختلف هوا با یکدیگر ترکیب می شوند – مشاهده می گردند.

اگر شرایط دمایی مساعد باشد، جریان ها ابر هایی به شکل عدسی ایجاد میکنند.
این پدیده به علت داشتن تلاطم، خطرات زیادی برای خلبانان دارد.

تصاویر زیر، مجموعه ای از این ابر های زیبا و شگفت انگیز را به شما نشان میدهند،
پیشنهاد می دهیم به تماشای آن ها بنشینید و لذت ببرید.

ابرهای عدسی شکل

ابرهای عدسی

ابرهای عدسی شکل

ابرهای عدسی

ابرهای عدسی شکل

ابرهای عدسی

ابرهای عدسی شکل

ابرهای عدسی

ابرهای عدسی شکل

ابرهای عدسی

روزیاتو

ابرهای عدسی شکل نوعی از پدیده های آسمانی شگفت انگیز!+تصاویر اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابرهای عدسی شکل نوعی از پدیده های آسمانی شگفت انگیز!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..