تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خندوانه نوروزی | جزئیات پخش برنامه خندوانه نوروز 96

خندوانه با حفظ ساختار همیشگی در تدارک اتفاقات جدید برای نوروز هست،اما برای قسمت های جدید هنوز به نظر قطعی نرسیده اند.

خندوانه نوروزی

خندوانه نام برنامه ای تلویزیونی در شبکه نسیم و به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش،سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفت و گو می کند. خندوانه یکی از پر مخاطب ترین برنامه های تلویزیونی ایران محسوب می شود.

این برنامه از هنرمندان محبوب و معروف دیگری نیز بی بهره نمانده و هفته ای چند شب یک خنداننده به برنامه می آید. همچنین، مهمانان دیگری از میان افراد موفق جامعهٔ ایرانی نیز دارد. این برنامه به برترین لبخند، تندیس به یادماندنی برنامه را تقدیم می کند و میهمانان برنامه 10ثانیه به دوربین لبخند می زنند. 

سید علی احمدی تهیه کننده برنامه خندوانه درباره صحت و سقم پخش نوروزی این برنامه گفت:برنامه با همان روند همیشگی به روی آنتن خواهد رفت و اخبار منتشرشده درباره اتمام «خندوانه» در نوروز 96 صحت ندارد.

وی در ادامه در خصوص اضافه شدن بخش های جدید به برنامه نوروزی «خندوانه» بیان کرد:با حفظ ساختار همیشگی این برنامه در تدارک اتفاقات جدید برای نوروز هستیم، اما برای قسمت های جدید هنوز به نظر قطعی نرسیده ایم.

پایان فصل دوم خندوانه

 تهیه کننده برنامه تلویزیونی «آیینه خانه» پیرامون حضور عروسک های جدید در این برنامه اظهار داشت:هنوز هیچ تصمیمی برای حضور عروسک های جدید در فصل چهارم «خندوانه» به قطعیت نرسیده است.
احمدی در پایان در پاسخ به این سوال که «خندوانه» جزو ویژه برنامه های تحویل سال 1396 است، عنوان کرد:هم اکنون برنامه ریزی ویژه ای برای این روز نداریم و تصمیمی نیز گرفته نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط:

خندوانه نوروزی با عروسک جدید در راه است

تصاویر و نوشته های چهره های مشهور در روز آخر خندوانه و به مناسبت پایان این برنامه

علت کاهش محبوبیت عروسک جناب خان در خندوانه چیست ؟ +تصاویر 

پدر و مادر صدا پیشه جناب ‌خان در برنامه خندوانه!+ عکس

چه کسانی دعوت رامبد جوان برای خندوانه را نپذیرفتند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خندوانه نوروزی | جزئیات پخش برنامه خندوانه نوروز 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..