تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر به کشور هزار جزیره

کد خبر: ۴۸۴۵۶۵

۵۷۵  بازدید

کشور اندونزی در امتداد هزاران جزیره میان آسیا و استرالیا گسترده شده است. اندونزی بزرگترین جمعیت مسلمان دنیا را دارد ؛ از نظر نژادی کشوری بسیار پر تنوع است و مردم آن به بیش از 300 زبان محلی گویش می‌کنند.

وبسایت مشرق: اندونزی با بیش از هفده هزار جزیره و جمعیتی حدود ۲۳۰ ملیون نفر که اغلب مسلمان هستند و با داشتن سواحلی زیبا و مناظر طبیعی چشم‌نواز در گوشه و کنارش، و همچنین فرهنگی غنی و آداب و سنتی ، هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

کشور اندونزی در امتداد هزاران جزیره میان آسیا و استرالیا گسترده شده است. اندونزی بزرگترین جمعیت مسلمان دنیا را دارد ؛ از نظر نژادی کشوری بسیار پر تنوع است و مردم آن به بیش از 300 زبان محلی گویش می‌کنند.


تولید ناخالص داخلی اندونزی 287 میلیارد دلار بوده که سهم سرانه هر فرد 4458 دلار امریکا برآورد شده است. صنعت 7/40% و کشاورزی 14% درصد تولید را تشکیل می‌دهد. با این وجود صنعت کشاورزی بیشترین میزان استخدام در کشور را عهده دار است. 44 % از 95 میلیون نیروی کار اندونزی در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند.

بازار اصلی صادرات اندونزی، ژاپن، امریکا، چین و سنگاپور است. این کشور ذخایر قابل توجهی از طلا، مس، گاز طبیعی و نفت خام دارد. عمده اقلام وارداتی اندونزی ماشین آلات و تجهیزات، مواد شیمیایی و سوخت است.

سفر به کشور هزار جزیره  سفر به کشور هزار جزیره  سفر به کشور هزار جزیره  سفر به کشور هزار جزیره  سفر به کشور هزار جزیره  سفر به کشور هزار جزیره  سفر به کشور هزار جزیره  سفر به کشور هزار جزیره  سفر به کشور هزار جزیره  سفر به کشور هزار جزیره  سفر به کشور هزار جزیره  سفر به کشور هزار جزیره  سفر به کشور هزار جزیره  سفر به کشور هزار جزیره  سفر به کشور هزار جزیره  سفر به کشور هزار جزیره 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر به کشور هزار جزیره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..