تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنان دونالد ترامپ علیه ایران و برجام + اینفوگرافی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ورود رئیس جمهور جدید آمریکا به کاخ سفید با جنجال های زیادی همراه بوده است. رفتار و حرکات ستیزه جویانه و متناقض که از نظر برخی افراد صاحب نظر، نامعقول و حتی غیر طبیعی بنظر می آید. صندلی ریاستی که گویا برای این مرد 70 ساله انقدر جاه طلبانه و منفعت جویانه جلوه کرده که براحتی تمامی دستاوردهای ریاست باراک اوباما را به کنار نهاده و خود را نابغه آمریکا می داند.  در این بین سهم کشور ما نیز از هجویات بی پایه و اساس دونالد ترامپ کم نبوده است، گاهی تهدید و اظهار ناراحتی از برخی بندهای توافق هسته ای صورت گرفته و گاهی نیز اعمال برخی محدودیت ها برای ایرانیان.

اینفوگرافی زیر گوشه ای از گسست سیاستهای ترامپ با دولت قبل و گفتن سخنانی علیه ایران را بازگو می کند.

سخنان دونالد ترامپ علیه ایران و برجام + اینفوگرافی / نمایه داخل خبر//ترامپ بر ضد ایران چه گفته است؟ + اینفوگرافی سخنان«دونالد ترامپ» علیه ایران و برجام + اینفوگرافی / نمایه داخل خبر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنان دونالد ترامپ علیه ایران و برجام + اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..