تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با تماشای این فیلم؛ دیگر لب به سیگار نخواهید زد!

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،آیا به طور کامل از آسیب هایی که سیگار کشیدن به شما می رساند آگاه هستید؟ واقعا مساله مرگ و زندگی در میان است، یک مساله همه گیر جهانی که سالانه جانِ دست کم پنج میلیون نفر را می گیرد.سیگار عامل بیشتر سرطان های شُش است و شانس ابتلا به بسیاری از سرطان های دیگر را افزایش می دهد.

احتمال حمله قلبی در سیگاری ها دو برابر بیشتر از سایرین است، اثر مفعولی سیگار کشیدن نیز باعث می شود تا افراد غیر سیگاری در معرض همان گازهای سمی قرار گیرند که سیگاری ها با کشیدن آنها را تنفس می کنند.احنمال دچار شدن کسانی که در معرض دود سیگار قرار دارند، به بیماری های یکسانی که افراد سیگاری را تهدید می کند بیشتر است.سیگار نیکوتین دارد که بسیار بسیار خطر آفرین است.دیگر وقت آن رسیده که سیگار را کنار بگذارید.به سایرین هم بگویید که این کار را انجام دهند.

لطفا سیگار نکشید!

با تماشای این فیلم یک روزه سیگار را ترک خواهید کرد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با تماشای این فیلم؛ دیگر لب به سیگار نخواهید زد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..