تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس با کلیات لایحه بودجه 96 موافقت کرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه) پارلمان با 111 رأی موافق، 70 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از 202 نماینده حاضر در صحن علنی، با کلیات لایحه بودجه سال 1396 کل‌کشور موافقت کردند.

وکلای ملت از روز گذشته وارد بررسی کلیات بودجه 96 شدند و امروز در دومین روز بررسی بودجه سال آینده، پس از اتمام سخنرانی موافقان و مخالفان، کلیات بودجه سال آینده را به تصویب رساندند.

مجلس بلافاصله پس از تصویب کلیات، وارد بررسی جزئیات بودجه 96 شد و در ابتدا بخش‌های درآمدی این لایحه را مورد رسیدگی قرار می‌دهد و سپس وارد بررسی بخش‌های هزینه‌ای بودجه خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/Y6SJEH



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس با کلیات لایحه بودجه 96 موافقت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..