تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر ایران از آزادی فلسطین از غده سرطانی اسرائیل حمایت کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری فرانسه در انعکاس سخنان رهبر انقلاب نوشت که «آیت‌الله علی خامنه‌ای» امروز سه‌شنبه خواستار آزادی کامل فلسطین از غده سرطانی اسرائیل شد و بار دیگر موضع کشورش در زمینه رد حق موجودیت اسرائیل را تکرار کرد.

بنابر این گزارش، آیت‌الله خامنه‌ای که در ششمین کنفرانس جهانی حمایت از انتفاضه فلسطین سخن می‌گفت همچنین از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به عنوان دشمنی یاد کرد که نمی تواند ایران را فلج کند.

وی افزود: «این غده سرطانی از زمانی که به وجود آمد، کم‌کم بزرگ شد و درمان آن هم باید تدریجی باشد. چندین دور انتفاضه و ادامه مقاومت در دستیابی به هدف خوب بوده‌اند و این اقدامات ادامه دارند تا سرانجام فلسطین آزاد شود.»

انتهای‌پیام/

http://fna.ir/QAOPC2 اخبار مرتبط بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب در خبرگزاری ترند آذربایجان95/12/03 - 15:27شینهوا: رهبر ایران به رسمیت شناختن اسرائیل را تقبیح و بر مقاومت تاکید کرد95/12/03 - 13:52خبرگزاری آمریکایی: رهبر ایران، اسرائیل را جعلی و ناپاک خواند95/12/03 - 13:16 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر ایران از آزادی فلسطین از غده سرطانی اسرائیل حمایت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..