تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برآمدگی زیربغل زنان، کیست پستانی؟

نزدیک پستان و زیربغل یه برآمدگی نرم به وجود آمده که تا حالا هم دارم بیشتر وقتها دستم درد میکنه.

سوال:

باسلام من یه دختر۳۰ساله هستم ۱۵سال قبل درسینه راستم یه جوش بزرگ شبیه تاول دراومد و خیلی سفت بود من به علت ندانستن فشارش دادم به زور ازش چرک درمیامد و تیره بود و آخرش هم خونی بود بعد یکی دو هفته رد شد خوب شد ولی بعد از چند ماهی نزدیک سینه و زیر بغل یه برآمدگی نرم به وجودآمده که تاحالا هم دارم بیشتر وقتها دستم دردمیکنه ولی سینه ام اصلا درد نداره به نظرتون علت بیماری چیه??البته مادرم هم درجوانی ازاون جوش بزرگ درآورده بود مثل من اونم گاهادرد دست داره ولی تاحالا دکترنرفته ولی زیربغل اون برآمدگی اندازه من نداره مادرم میگفت بهش دست نزده خودش خالی شده ولی من دست کاری کردم من به علت خجالتم نتونستم به خانواده ام بگم وحالا خیلی نگرامم لطفا منو راهنمایی کنید.

جواب:

دوست عزیز. تنها راه تشخیص مراجعه به پزشک معاینه و احتمالا انجام سونوگرافی است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برآمدگی زیربغل زنان، کیست پستانی؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..