تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رابطه زناشویی برای بارداری، چقدر کافیه؟

برای اینکه شانس باروری افزایش پیدا کنه باید هرچند روز نزدیکی داشته باشیم؟

سوال:

سلام خسته نباشید من یک سال هست ازدواج کردم و تو این مدت جلوگیری طبیعی داشتیم الان میخوایم برا بارداری اقدام کنیم برای اینکه شانس باروری افزایش پیدا کنه باید هرچند روز نزدیکی داشته باشیم و اینکه من پریودم نامرتبه و زمان تخمک گذاریمو نمیدونم،سوال بعدیم هم من سیکل قبل پریودم عقب افتاد ولی وقتی منی همسرم وارد واژن شد من یه پریود سه روزه داشتم که مقدارخون خیلی کم بود و اوایلش یه تیکه های خون خشک دیدم این علتش چی میتونه باشه در ضمن از بارداری دادم منفی بود ممنون ومعذرت میخوام که طولانی شد.

جواب:

دوست عزیز. تست بارداری بعد از خروج محصولات بارداری منفی میشود . نمی توان صد در صد گفت باردار بوده اید یا نه. علایم زمان تخمک گذاری: درد زیر دل، دیدن لکه خون، افزایش ترشحات غلیظ و کش دار. اگر این علایم را ندارید از داروخانه کیت ال اچ ( تست تخمک گذاری) تهیه کنید و طبق بروشور آن عمل کنید تا زمان تخمک گذاری خود را بدانید و در زمان تخمک گذاری بصورت یک شب در میان نزدیکی داشته باشید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رابطه زناشویی برای بارداری، چقدر کافیه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..