تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوء‌استفاده از نام پلیس برای بالابردن بازدید وب سایت

رئیس پلیس فتای تهران گفت: فردی که با ارائه سرویس‌های پلیس راهور ناجا در سایت جعلی خود کسب در‌آمد می‌نمود دستگیر شد.

به گزارش «شیعه نیوز»، سرهنگ محمد مهدی کاکوان  اظهار کرد: طبق اطلاعیه واصله از سوی مرکز فناوری اطلاعات ناجا‌، شخص یا اشخاصی ناشناس با ثبت دامنه جعلی با  نام نیروی انتظامی‌ اقدام به ارائه سرویس‌های پلیس راهور ناجا از جمله خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه نموده‌اند.
 
این مقام انتظامی افزود: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به دادسرای جرایم رایانه‌ای ارسال و طبق اخذ دستورات قضایی‌، بررسی ثبت کننده وب سایت بدوا منجر به نتیجه نشد.
 
رئیس پلیس فتا پایتخت در ادامه اظهار کرد: با استفاده از روش‌های فنی و پلیسی‌، متهم را شناسایی و دستگیر کردیم. پس از حضور در محل پلیس فتا و در تحقیقات از وی انگیزه خود را بالا بردن بازدید وب سایت خود و دزدی کلیک اینترنتی افراد مراجعه کننده به وب سایت و کسب درآمد از این طریق عنوان داشت‌، لذا متهم تحویل مراجع قضائی شد.
 
سرهنگ کاکوان در پایان هشدار داد: سوء استفاده از علائم و نشانه‌ها جرم محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوء‌استفاده از نام پلیس برای بالابردن بازدید وب سایت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..