تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به زودی اخبار خوبی از به کارگیری سامانه‌های جدید پدافندی منتشر می‌شود

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: به زودی اخبار خوبی از به کارگیری سامانه‌های جدید پدافندی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

 به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، امیر «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در جمع کارکنان این قرارگاه اظهار داشت: ترکیب سامانه‌های بومی پدافند هوایی با نیروی انسانی جوان و آموزش دیده درصد اطمینان مناسبی را برای دفاع از آسمان کشور ایجاد کرده است. وی با اشاره به پیشرفت های این قرارگاه در تمام حوزه‌های ماموریتی پدافند گفت: وضعیت دفاعی موجود در پدافند هوایی جوابگوی تهدیدها است و این آمادگی با تکیه بر توان داخلی کشور ایجاد شده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) تصریح کرد: رزمایش پدافند هوایی در سال جاری نشان داد که پدافند برای دفاع از کشور به تجهیزات بومی خود متکی است و نمونه این امر شلیک موفق سامانه موشکی تلاش بود که توانست اهدافی با سطح مقطع راداری بسیار پایین را در ارتفاعی بلند به خوبی شناسایی، رهگیری و منهدم کند. امیر اسماعیلی در پایان تصریح کرد: به زودی اخبار خوبی از به کارگیری سامانه‌های جدید پدافندی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به زودی اخبار خوبی از به کارگیری سامانه‌های جدید پدافندی منتشر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..