تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاف در گاف نخست‌وزیرهای اسرائیل و سنگاپور!

بنیامین نتانیاهو در کنفرانسی مطبوعاتی در سنگاپور گاف داد. نخست وزیر سنگاپور نیز که می‌خواست سخنان همتای اسرائیلی‌اش را اصلاح کند خود نیز گاف دوم را داد تا نشان دهد اطلاعات تاریخی هردوی آنها ناامید کننده است.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با لی هسین لونگ، نخست وزیر سنگاپور دچار اشتباه شد و گفت: مفتخرم که به عنوان اولین نخست وزیر اسرائیل در سنگاپور حضور دارم.

در این لحظه هسین لونگ به نتانیاهو یادآوری کرد که اسحاق رابین،‌ نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به عنوان اولین نخست‌وزیر  در سال 1993 به سنگاپور سفر کرده است.

اما شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی با اشاره به این گاف نتانیاهو تصریح کرد، گویا هر دو نخست وزیر اطلاعات قوی تاریخی ندارند، حاییم هرتزوگ، نخست‌وزیر پیشین اسرائیل در سال 1986 میلادی سفری چند روزه به سنگاپور داشته است.

در این کنفرانس مشترک هسین لونگ با اشاره به حمایت کشورش از راه‌حل تشکیل دو کشور بر لزوم پایبندی به آن تاکید کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاف در گاف نخست‌وزیرهای اسرائیل و سنگاپور!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..