تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرج میزبان همایش بزرگ فاطمی می‌شود

گروه معارف: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری همایش بزرگ فاطمی همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه ‌طاهره(س) با سخنرانی امام جمعه کرج خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت‌ و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) همایش بزرگ فاطمی در میدان شهدا کرج  برگزار می‌شود.
وی افزود: این همایش ساعت 9:30 صبح با سخنرانی امام جمعه کرج، مداحی آقایان عبادی و سعیدی و قرائت زیارت حضرت فاطمه‌زهرا(س) برگزار می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه به عزاداران فاطمی در این مراسم زیارت حضرت زهرا‌(س) اهدا می‌شود، بیان کرد: این برنامه با نماز جماعت در همان خیابان در صورت مساعد بودن آب و هوا و پذیرایی ناهار از عزاداران فاطمی خاتمه می‌یابد.
مسعودی در پایان با بیان اینکه 5 هزار پرس غذا برای پذیرایی از عزادارن فاطمی در نظر گرفته شده است، ابرازکرد: هزینه این پذیرایی توسط خیرین شهر کرج تامین می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرج میزبان همایش بزرگ فاطمی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..