تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو دیدار با مفتی لبنان به دلیل خودداری از حجاب

ماری لوپن به خبرنگاران گفت: می توانید سلام من را به مفتی برسانید اما من سرم را نمی پوشانم.

ماری لوپن رهبر حزب جبهه ملی (راست افراطی) به دلیل خودداری از گذاشتن حجاب، از دیدار با مفتی (روحانی ارشد) این کشور منصرف شد.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، ماری لوپن که در سفر لبنان به سر می برد قرار بود امروز سه شنبه با مفتی (روحانی ارشد) این کشور دیدار کند اما به دلیل مخالفت با گذاشتن حجاب به هنگام دیدار، از انجام این دیدار منصرف شد.

لوپن به خبرنگاران گفت: می توانید سلام من را به مفتی برسانید اما من سرم را نمی پوشانم.
دفتر رسانه ای مفتی لبنان هم گفت که دستیاران لوپن از قبل اطلاع داشتند که او به هنگام دیدار باید حجاب داشته باشد.

لغو دیدار با مفتی لبنان به دلیل خودداری از حجاب لوپن در راستای افزایش فرصت ها برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آتی فرانسه، به لبنان سفر کرده است.

نظرسنجی ها نشان می دهد که لوپن کاندیدای حزب جبهه ملی فرانسه در نخستین مرحله از انتخابات آینده ریاست جمهوری بیشترین رای را کسب خواهد کرد اما در مرحله دوم شکست خواهد خورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو دیدار با مفتی لبنان به دلیل خودداری از حجاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..