تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر بازار مسکن ایران به رای داوران جشنواره وب و مردم انتخاب شد

رهبر بازار مسکن ایران به رای داوران جشنواره وب و مردم انتخاب شد

به گزارش آلونک این جایزه برای دومین سال پیاپی به آلونک اهدا شد و وبسایت آلونک در مراسم پایانی به شدت از سوی هیات داوران و نیز حاضران در این جلسه مورد تحسین و تشویق قرار گرفت.
هیات داوران این جشنواره بعد از چندین هفته بررسی و کارشناسی درباره بخش‌های مختلف و امکانات نرم افزارهای حوزه مسکن و املاک، نرم‌افزار آلونک را به عنوان نرم افزار و وبسایت برگزیده بخش مسکن انتخاب کردند.

iwmf95-site
این در حالی است که در بخش رقابتی این جشنواره بیش از 30 نرم افزار و وبسایت در حوزه املاک و مسکن شرکت داشتند و در بخش نهایی نیز از میان کاندیداهای نهایی، این جایزه به آلونک تعلق یافت.
جشنواره وب و موبایل ایران، جشنواره‌ای برای انتخاب برترین سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل فارسی است که به صورت سالانه برگزار می‌ شود.اختتامیه مراسم اهدای جوایز این مراسم روز پنج‌شنبه گذشته در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو و با حضور بیش از 10000 نفر از فعالان حوزه وب برگزار شد.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر بازار مسکن ایران به رای داوران جشنواره وب و مردم انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..