تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ امروز پایان می‌یابد

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشدند تا پایان وقت امروز برای ثبت‌نام مهلت دارند.

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌ ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۶ و بیست و دومین دوره المپی+اد علمی – دانشجویی کشور که در زمان مقرر (از اول تا هفتم دی‌ماه) برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام‌ کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org برای مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مهلت ویرایش اطلاعات تا پایان امروز سه شنبه سوم اسفندماه است و داوطلبان در مهلت در نظر گرفته شده باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوطه برای مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل برای ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

همچنین به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که این افراد نیز تا پایان امروز می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ امروز پایان می‌یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..