تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماهواره دوستی در نوبت پرتاب/ آخرین وضعیت ماهواره های ناهید و پیام

2350827 رئیس سازمان فضایی از اتمام مراحل ساخت ماهواره دوستی خبر داد و گفت: این ماهواره در نوبت پرتاب قرار دارد اما تاریخ پرتاب آن دست ما نیست.به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، محسن بهرامی امروز در شانزدهمین کنفرانس بین المللی هوافضا که در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد با تاکید بر نظم به وجود آمده در اجرای پروژه های فضایی خاطرنشان کرد: تمامی ماهواره هایی که تا پیش از این تعلل داشته و روی زمین مانده بودند فعال شدند و برای آنها قرارداد منعقد کرده‌ایم.
وی با اشاره به اتمام برخی پروژه های فضایی خاطرنشان کرد: هم اکنون طراحی و ساخت ماهواره دوستی به اتمام رسیده و در نوبت پرتاب قرار دارد. اما تعیین تاریخ پرتاب آن در اختیار ما نیست.
رئیس سازمان فضایی ایران گفت: دو ماهواره پیام دانشگاه امیرکبیر و ناهید یک پژوهشگاه فضایی ایران مراحل کیفی خود را گذرانده اند و تا پرتاب راهی ندارند.
بهرامی با اشاره به فعالیت های راهبردی کشور در حوزه ساخت ماهواره و پرتابگر اضافه کرد: از نظر تامین بودجه پروژه های فضایی نظم گرفته اند و به تمام پروژه ها بودجه اختصاص یافته است بر این اساس با توجه به دانش به دست آمده در عرصه فضا به جرات می توانیم بگوییم که در آینده به طور مرتب چندین ماهواره را برای بهره برداری در مدار زمین خواهیم داشت.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماهواره دوستی در نوبت پرتاب/ آخرین وضعیت ماهواره های ناهید و پیام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..