تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه آخرین دستاوردهای فضایی شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها

57430476 در شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن هوافضا که با حضور وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فضایی ایران برگزار شد، آخرین دستاوردهای دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه شد.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا، شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن هوافضا با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات، دکتر بهرامی رئیس سازمان فضایی و محققان کشورهایی از هلند، روسیه و چین در دانشگاه خواجه‌ نصیرالدین طوسی از امروز آغاز به کار کرد و تا پنجم اسفندماه ادامه دارد.
در این مراسم دکتر حسن کریمی مزرعه‌شاهی، دبیر این کنفرانس با تاکید بر نقش صنعت هوافضا در تحولات کشورها گفت: اثرگذاری این فناوری تا حدی است که شاید بتوان عمده‌ترین بودجه‌های تخصیص یافته در برخی کشورهای پیشرفته و یا حتی در حال پیشرفت را شامل محصولات شاخه هوافضا و یا زیرشاخه آن دانست.
وی تحقیق، پژوهش و فعالیت‌های علمی دانشمندان را عامل به حرکت درآوردن چرخ فناوری در کشورها توصیف کرد و ادامه داد: در این راستا برگزاری سمینارها و کنفرانس‌های علمی نقش بسزایی را در تشویق به تولید علم و دانش و تحقق پژوهش برعهده دارند.
کریمی با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره کنفرانس بین‌المللی انجمن هوافضای ایران گفت: در این دوره از کنفرانس ۶۰۰ مقاله ارسال شد که پس از داوری ۲۱۰ مقاله برای ارائه شفاهی و ۲۳۸ مقاله برای ارائه پوستر انتخاب شدند.
دبیر این کنفرانس برگزاری ۲۸ کارگاه آموزشی را از جمله برنامه‌های این کنفرانس نام برد و یادآور شد: این کارگاه‌ها توسط اساتید خارجی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری سه سخنرانی علمی، اظهار کرد: علاوه بر آن برگزاری سه میزگرد با عناوینی چون سند جامع هوافضای کشور و نقشه راه توسعه فناوری، چشم‌انداز صنعت حمل‌ونقل و همکاری‌های بین‌المللی در فناوری‌های فضایی از دیگر برنامه‌های این کنفرانس به شمار می‌رود.
به گفته وی، در حاشیه شانزدهمین دوره کنفرانس نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی مراکز تحقیقاتی، شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها دایر شده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه آخرین دستاوردهای فضایی شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..