تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری هفتمین یادواره ۴۷ شهید روستای «ارزانفود» استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان، هفتمین یادواره ۴۷ شهید گرانقدر روستای «ارزانفود» با حضور مردم شهید پرور این روستا برگزار خواهد شد.

این مراسم با سخنرانی سردار «رضا میرزایی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس و نویسنده کتاب «حماسه نامداران گمنام» برگزار می شود.

مدیحه سرایی، تقدیر از حافظان قرآنی روستای «ارزانفود» و خاطره گویی توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس از جمله برنامه های جانبی در این یادواره خواهد بود.

هفتمین یادواره ۴۷ شهید گرانقدر روستای «ارزانفود» از توابع بخش مرکزی همدان، چهارشنبه چهارم اسفند با حضور مسئولین شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور روستای «ارزانفود» برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری هفتمین یادواره ۴۷ شهید روستای «ارزانفود» استان همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..