تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی Nier Automata برای ایکس‌باکس وان عرضه نخواهد شد

بازی Nier Automata برای ایکس‌باکس وان عرضه نخواهد شد

بازی مورد انتظار Nier Automata در روز پنج‌شنبه در کشور ژاپن و در تاریخ ۱۷ اسفندماه نیز برای دیگر مناطق عرضه می‌شود. محصول جدید استودیوی پلاتینیوم گیمز برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد اما به نظر می‌رسد کاربران ایکس‌باکس وان نباید منتظر این بازی باشند. با تک‌شات و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.


یوسوکه سایتو، تهیه‌ کننده‌ی بازی مورد اشاره در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرد که آن‌ها فعلا برنامه‌ای برای عرضه این بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان ندارند.

 

علت اصلی این که ما این بازی را برای ایکس‌باکس وان عرضه نخواهیم کرد این است که در کشور ژاپن، این کنسول بازار قدرت‌مندی را ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا وقت و انرژی خود را تنها بر روی یک پلتفرم قرار دهیم.

 


سایتو با بیان این که این تصمیم باعث بهبود و کمک به تولید ساخت Nier Automata بر روی پلی‌استیشن 4 شده اعلام کرد:

مهم‌ترین علتی که ما تمرکز خود را بر روی یک پلتفرم قرار داده‌ایم این است که وقت ما برای دو پلتفرم تقسیم نمی‌شود بنابراین ما می‌توانیم تمرکز خود را بر روی افزایش کیفیت بازی قرار دهیم. این بدان معنا نیست که یک پلتفرم قدرت‌مندتر از پلتفرم دیگری است بلکه به عنوان یک بازی‌ساز باید بگویم که ما می‌توانیم وقت خود را بیشتر بر روی یک پلتفرم اختصاص دهیم.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی Nier Automata برای ایکس‌باکس وان عرضه نخواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..