تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رندرهایی از ماشین های مسابقات فرمول E سال 2018 منتشر شد

رندرهایی از ماشین های مسابقات فرمول E سال 2018 منتشر شد

شاید باور نکنید، اما از آغاز مسابقات سری اتومبیل های تمام الکتریک فرمول E فدراسیون بین المللی اتومبیل رانی سه فصل می گذرد. این سری از زمان نخستین مسابقات خود در سال 2014 تا کنون تیم هایی نام آشنا و تامین کنندگانی پرآوازه همچون جگوار، مک لارن و حتی فارادی فیوچر را به خود جذب کرده است. اما حالا طراحی شاسی های اتومبیل های این سری برای فصل 2018 به کمپانی جدیدی سپرده شده و رندرهایی از این طراحی منتشر شده که بسیار جالب توجه هستند. در ادامه با تک شات همراه باشید.


از سال 2012 و زمانی که ساخت اتومبیل های تمام الکتریک برای مسابقات فرمول E آغاز شد، طراحی شاسی های اتومبیل تمامی تیم ها به کمپانی ایتالیایی Dallara سپرده شد. حالا کمپانی Spark Racing اعلام کرده که از سال 2018 به بعد طراحی و ساخت شاسی این اتومبیل ها را به عهده خواهد گرفت. همزمان با اعلام این موضوع، Spark Racing نسبت به انتشار رندرهایی نیز اقدام کرده که ظاهر اتومبیل های این سری را در سال 2018 نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید، ظاهر این اتومبیل تفاوت فاحشی با اتومبیل های فعلی فرمول E دارد و در عوض شباهت قابل توجهی به طرح مفهومی اتومبیل خودران فرمول E یعنی Roborace دارد که اوایل سال 2016 معرفی شد.

فرمول ای


علاوه بر تغییرات مشهود در ایرودینامیک، همچنین از این رندرها مشخص است که Spark Racing قصد دارد در طراحی خود از کاکپیت های کاملا محافظت شده و پوشیده استفاده کند. این طراحی نسبت به آنچه تا کنون دیده بودیم بسیار آینده نگرانه تر است که برای اتومبیل های مدرن تمام الکتریک این سری مناسب تر خواهد بود.

فرمول E
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رندرهایی از ماشین های مسابقات فرمول E سال 2018 منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..