تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال تغییر شخصیت اصلی بازی Horizon Zero Dawn در نسخه‌ی بعدی این بازی

احتمال تغییر شخصیت اصلی بازی Horizon Zero Dawn در نسخه‌ی بعدی این بازی

بازی انحصاری Horizon Zero Dawn هفته‌ی آینده به صورت رسمی منتشر می‌شود. بانوی اول این بازی جدید و تحسین شده‌ Aloy نام دارد اما این بدان معنا نیست که Aloy همیشه به عنوان نقش اصلی بازی Horizon Zero Dawn در نسخه‌های بعدی نیز قرار خواهد گرفت. با تک‌شات و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.

 

باتوجه به این که بازی Horizon Zero Dawn هنوز عرضه‌ی رسمی نشده، محبوبیت این شخصیت هر روز در حال افزایش است به طوری که سونی تصمیم دارد تا Aloy را به عنوان شخصیتی کاریزماتیک به نماد پلی‌استیشن تبدیل کند. این در حالی است که امروز آنجالا گیلسپی، یکی از تهیه‌کنندگان ارشد استودیوی گوریلا گیمز در مصاحبه‌ی جدید خود عنوان کرده که ممکن است شخصیت‌های دیگر بازی به عنوان شخصیت اصلی در نسخه‌ی بعدی بازی Horizon Zero Dawn قرار بگیرند.

 

 

شخصیت Aloy همیشه جزوی از بازی Horizon Zero Dawn خواهد بود اما همان‌طور که در بازی نیز مشاهده می‌کنید، قبلیه‌ها و شخصیت‌های بسیار زیادی در بازی هستند که ما سال‌ها بر روی داستان آن‌ها کار کرده‌ایم. بنابراین احتمال این که در نسخه‌های بعدی، شخصیتی دیگر به جای Aloy به عنوان نقش اصلی بازی انتخاب شوند بسیار زیاد است هرچند Aloy همیشه در بازی خواهد ماند.

 

تنها هفت روز دیگر بیشتر تا انتشار رسمی اثر جدید استودیوی گوریلا گیمز باقی نمانده و نقد وبررسی‌های منتشر شده از این بازی حکایت از این موضوع دارند که با شاهکاری دیگر از سازندگان بازی Killzone طرف هستیم. این بازی سه شنبه‌ی هفته‌ی‌ آینده به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

aloy

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال تغییر شخصیت اصلی بازی Horizon Zero Dawn در نسخه‌ی بعدی این بازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..