تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تله فیلم دولت در صحن علنی مجلس

ساعت: 13:39 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1044828

جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در حالی در صحن علنی مجلس برگزار شد که خبری از حسن روحانی در این جلسه نبود؛ ولی الحق و الانصاف دوستان دولتی آقای آخوندی, در کنار فراکسیون امید برایش سنگ تمام گذاشتند. بعبارتی دیگر اخوندی با قشونی در جلسه استیضاح حاضر بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان، جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در حالی در صحن علنی مجلس برگزار شد که خبری از حسن روحانی در این جلسه نبود؛ ولی الحق و الانصاف دوستان دولتی آقای آخوندی, در کنار فراکسیون امید برایش سنگ تمام گذاشتند. بعبارتی دیگر اخوندی با قشونی در جلسه استیضاح حاضر بود.


این جلسه بی شباهت به استیضاح عطا الله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات, در مجلس پنجم نبود, چراکه در هر دو، استیضاح راهکاری برای فرار از نقد عملکردی و فشارهای روی وزارت خانه بوده است.

وزارت خانه راه و شهرسازی و در راس ان اقای آخوندی بلاشک یکی از سیاسی کار ترین و جناحی ترین ارکان دولت تدبیر و امید است, که این سیاسی کاری ها باعث شده این وزارت خانه از وظایف اساسی خود غافل شود, و تقریبا هر ماه بحران جدیدی برای کشور رقم بزند. این اقدامات باعث شده است نقد اساسی حتی از جناح حامیان دولت به عملکرد سه و نیم ساله آخوندی در وزارت راه وارد شود, خرید هواپیمای مرجوعی که قیمت خرید آن هم از مردم مخفی ماند، نیز در همین راستا یعنی کاهش فشار روی شخص آخوندی بود.
علاوه بر ان؛
بی توجهی به ایمن نبودن جاده های کشور

بی اعتنایی به فرسودگی سیستم ریلی و جان مردم از جمله در تصادف قطار تهران مشهد

اجازه نفوذ کشورهای خارجی حتی در مسئله ای چون کترینگ و توزیع غذای قطارهای جمهوری اسلامی (شرکتهای اتریشی!)

سرنوشت تراژیک مسکن مهر

نقش آقازاده 28 ساله وزیر در قراردادهای وزارتخانه

ثروت هزارمیلیاردی وزیر لواسان نشین

از اصلی ترین دلایل موافقین برای استیضاح بود که بدون هیچ پاسخ قانع کننده ای از طرف وزیر و صرفا جواب های سربالا بی جواب ماند.

به جرات میتوان گفت اگر خوش خدمتی و سینه چاکی نمایندگان فراکسیون امید و قلدری و گردن کلفتی نمایندگانی همچون کواکبیان که به گفته ی خودش "منتقدین وزرا را قلع و قمع" می کند نبود, شاهد پایان دوران صدارت و وزارت آخوندی در دولت تدبیر و امید بودیم.

با این اوصاف و در حالی که نمایندگان مردم, ماه ها بعد از مردم متوجه بی کفایتی وزیر راه میشوند, و استیضاح را تنها راهکار، بی اختیار این ذهنیت تداعی میشود که جلسه دیروز مجلس بیشتر نمایشی بود که قهرمان داستان آخوندی و غایب بزرگ آن سناریو نویس داستان یعنی حسن روحانی بود.
*امید خضری
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تله فیلم دولت در صحن علنی مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..