تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف سواری هیوندای با بیش از 42 میلیون ریال خلافی

ساعت: 13:39 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1044966

رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌غربی از توقیف سواری هیوندای با بیش از 42 میلیون ریال خلافی توسط ماموران پاسگاه پلیس‌راه میاندوآب ـ ارومیه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،سرهنگ عباس فرمانی در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز با تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه پلیس راه میاندوآب ـ ارومیه روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری هیوندای را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: در استعلام صورت‌گرفته از سوابق خودرو مشخص شد که دارای مبلغ 42 میلیون و 800 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است که با روشن‌شدن این امر خودرو به منظور پرداخت دیون دولتی و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی‌که مبلغ جریمه خودرو یی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام می کند و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ فرمانی با اشاره به اینکه افزایش نرخ جرایم رانندگی یک عامل مهم بازدارنده در کاهش تخلفات رانندگی است، عنوان کرد: تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نه‌تنها زیان‌های مالی در پی دارد بلکه ممکن است خسارت‌های جانی نیز به همراه داشته باشد.

رئیس پلیس‌راه استان در پایان یادآور شد: سرعت مطمئنه لازمه ایمنی جاده‌ها است و نباید برای زودتر رسیدن به مقصد حوادث جبران ناپذیر را رقم زد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف سواری هیوندای با بیش از 42 میلیون ریال خلافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..