تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابتِ سیاسی‌ها در 2 حوزه‌ی انتخابیه آذربایجان‌شرقی/ احتمال جدال دوباره‌ی حسینیان و عبداللهی/ شانسِ زیاد نماینده مجلس نهم برای حضور در مجلس دهم

ساعت: 13:45 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1044857

ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس از یکشنبه شروع می‌شود؛

با آغاز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم، حوزه‌های انتخابیه «اهر و هریس» و «مراغه و عجب‌شیر» بار دیگر شاهد رقابت نامزدها و فضایی پر از تنش و تبلیغات خواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، طبق اعلام ستاد انتخابات کشور ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات میاندوره‌‌ای مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه انتخابیه از یکشنبه 8 اسفند آغاز می‌شود‌ و بر این اساس اهالی 2 حوزه‌ی انتخابیه آذربایجان‌شرقی نیز در آینده‌ای نزدیک کاندیداهای مجلس شورای اسلامی را شناخته و نماینده مدنظرشان را از بین تائید صلاحیت شدگان انتخاب خواهند کرد.

آراء حوزه‌ی انتخابیه اهر و هریس در دور دوم انتخابات مجلس دهم به علت مشاهده تخلفات گسترده و احراز این موضوع با توجه به اسناد ارائه شده، ابطال گشت و دخالت عوامل اجرایی در روند برگزاری انتخابات موجب شد تا مردم این منطقه یک‌سال از نماینده محروم شوند.

در ماراتنِ سیاسی اوایل سال 95، بیت‌الله عبداللهی و مهدی حسینیان برای رسیدن به کسوت وکالت مردم اهر و هریس با یکدیگر رقابت می‌کردند که نامزد لیست امید توانست با کسب 32 هزار و 586 رأی در مقابل 31 هزار و 10 رأی مهدی حسینیان به پیروزی برسد لکن در ادامه‌ی روند و به دنبال اعتراض کاندیدای اصولگرا، آراء بازشماری و وقوع تخلفات موثر ثابت شد.

در حال حاضر احتمال اینکه بار دیگر این دو رقیب دیرینه برای رسیدن به کرسی مجلس شورای اسلامی مقابل هم صف‌آرایی کنند بسیار زیاد است و به نظر می‌رسد سایر کاندیداهای احتمالی شانس چندانی برای پیروزی در صورت اعلام کاندیداتوری حسینیان و عبداللهی نداشته باشند.

دیگر حوزه‌ی انتخابیه‌ی آذربایجان‌شرقی که شاهد برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای خواهد بود، حوزه مراغه و عجب‌شیر می‌باشد، محمدعلی حسین‌زاده منتخب اصولگرایِ مردم این منطقه، هجدهم اردیبهشت ماه هنگام سفر به تهران به منظور حضور در مجلس شورای اسلامی در سانحه تصادف جانِ خود را از دست داد و شوکِ غیرقابل باوری به آذربایجانی‌ها وارد کرد.

این فعال سیاسی فقید با کسب 50 هزار و 980 رأی بر رقیب سرشناس خود مهدی دواتگری غلبه کرده بود و در حال حاضر اصلی‌ترین کاندیدای مطرح این حوزه انتخابیه با فقدان حسین‌زاده، نماینده مراغه و عجب‌شیر در مجلس نهم، یعنی دواتگری می‌باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابتِ سیاسی‌ها در 2 حوزه‌ی انتخابیه آذربایجان‌شرقی/ احتمال جدال دوباره‌ی حسینیان و عبداللهی/ شانسِ زیاد نماینده مجلس نهم برای حضور در مجلس دهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..