تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروگاه شازند باید پلمپ شود/شورای کلانشهر اراک کوتاه نمی آید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اراک امروز؛ علیرغم ممنوعیت استفاده نیروگاه شازند از سوخت مازوت هر چند وقت یکبار استفاده نیروگاه از مازوت رسانه ای می شود خصوصا این موضوع در فصول سرد سال به بهانه افت فشار گاز بیشتر اتفاق می افتد.

این در حالی است که حتی شخص رئیس جمهور هم در سفر به استان مرکزی اعلام کرده است که نیروگاه شازند اجازه استفاده از مازوت را ندارد.

۲ آبان/رئیس جمهور در جمع مردم اراک

نیروگاه شازند به هیچ عنوان حق استفاده از مازوت را ندارد

رئیس جمهور در سفر به استان مرکزی با اشاره به آلودگی هوا در اراک گفت:به منظور کاهش آلودگی هوای اراک از طریق وزارت نیرو به نیروگاه شازند اعلام شده به هیچ عنوان حق استفاده از سوخت مازوت را ندارند.

نیروگاه شازند چند روزی از سوخت مازوت استفاده کرده است

اما عصر دوشنبه ۲ اسفند جمشید زند عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک در جلسه شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: نیروگاه چند روزی است که از سوخت مازوت استفاده می کند.

زند با اشاره به اینکه اراک یکی از شهرهای آلوده کشور است اظهار کرد: از آنجایی که  میزان آلایندگی حاصل از سوخت مازوت بسیار بالاست باید جلوی سوخت مازوت در نیروگاه گرفته شود.

وی به وعده رئیس جمهور در جمع مردم اراک مبنی بر قطعی شدن عدم استفاده نیروگاه شازند از مازوت اشاره کرد و گفت: بر این اساس بنا نیست که نیروگاه از سوخت مازوت استفاده کند .

پایداری هوا و استفاده از مازوت در نیروگاه،هوای اراک را آلوده تر می کند

عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک بیان کرد: با توجه به پایدار بودن شرایط جوی و استفاده نیروگاه از مازوت روند آلودگی شهر اراک افزایش می یابد؛ همان طور که امروز شرایط آلایندگی هوای اراک در شرایط ناسالم قرار گرفت.

زند خواستار پیگیری و تذکر جدی شورای اسلامی کلانشهر اراک در خصوص مصرف مازوت نیروگاه شازند شد.

مصرف مازوت خلاف مصوبه کارگروه کاهش آلودگی هوا است

اسماعیل تاج آباد رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک مصرف سوخت مازوت توسط نیروگاه شازند را خلاف مصوبه کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک عنوان کرد و گفت: پیگیری هایی را در خصوص صحت این موضوع انجام می دهیم.

بر اساس قول مسئولین،نیروگاه باید پلمپ شود/شورای شهر کوتاه نمی آید

تاج آباد اظهار کرد: در صورتی که نیروگاه از مازوت استفاده کرده است بر اساس قول های مسئولین کشوری و استانی حتما باید پلمب شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استفاده مازوت آلودگی های اراک را تشدید می کند شورای شهر در این خصوص کوتاه نخواهد آمد.

در شرایطی که استاندار مرکزی در تاریخ ۱۹ آبان ماه امسال اعلام کرده بود که "نیروگاه شازند حتی یک لیتر مازوت هم نباید استفاده کند/در صورت تخلف،نیروگاه پلمپ می شود" باید دید مسئولین استانی در این خصوص چه عکس العملی را نشان خواهند داد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروگاه شازند باید پلمپ شود/شورای کلانشهر اراک کوتاه نمی آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..