تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرفرانس، هواپیمایی بی رقیب فرانسوی

این شرکت هواپیمایی که از سال ۱۹۳۳ میلادی فعالیت خود را آغاز نموده است، حامل پرچم کشور فرانسه است. ایرفرانس توانسته است در سال ۲۰۱۵ چیزی حدود ۴۶ میلیون نفر را از طرق پروازهای مختلف داخلی و خارجی خود در سراسر جهان جابجا نماید که این خود رکوردی بی نظیر برای این ایرلاین محسوب شده و همین موارد هم باعث شهرت این شرکت هواپیمایی فرانسوی شده است.

 

 

فرانسه

به گزارش ویرلن ، فرودگاه معروف شارل دوگل فرانسه که از بهترین و مجهزترین فرودگاه های دنیاست، قطب اصلی پروازهای ایرفرانس می باشد. همچنین دیگر فرودگاه های این کشور نیز همچون فرودگاه شهرهای مارسی، نیس و… از دیگر قطب های اصلی این شرکت هواپیمایی بشمار می روند. بد نیست بدانید که در حقیقت ایرفرانس از ادغام چند شرکت متشکل از CIDNA(شرکت بین المللی ناوبری فرانسه)، SGTA(شرکت ترابری آرینه)، شرکت پرتال هوایی عمومی و شرکت های ایر یونیون و ایر اورینت بوجود آمده است.

 

 

 

لوگوی ایرفرانس

از آنجا که شرکت هواپیماسازی ایرباس متعلق به فرانسه است طبیعتا اولین هواپیماهای ساخت این شرکت در اختیار ایرفرانس قرار می گیرد؛ بطور مثال هواپیمای غول پیکر ایرباس A380 که در حال حاضر از بهترین هواپیماهای موجود در دنیاست، در ماه نوامبر سال ۲۰۰۹ میلادی برای نخستین بار به ایرفرانس تحویل و نخستین پرواز خود را از فرودگاه شارل دوگل این کشور به مقصد فرودگاه جان اف کندی آمریکا واقع در شهر نیویورک انجام داد.

 

 

 

ایرباس A380

همانطور که حتما می دانید فرانسه همواره از وجود جاذبه های گردشگری تاریخی و تفریحی فراوانی بهره می برده است و همین عامل سبب شده که این کشور همواره بعنوان یکی از مهمترین کشورهای پرگردشگر اروپا و جهان شناخته شود. پاریس، پایتخت فرانسه، از زیباترین و معروف ترین شهرهای اروپاست که برج ایفل نیز در آن قرار دارد. طبیعی است که شمار زیادی از گردشگران نفقاط جهان برای سفر به فرانسه لازم است از ایرفرانس جهت سفر هوایی خود به این کشور استفاده کنند. توصیه می کنیم بازدید از فرانسه با ایرفرانس را از دست ندهید؛ بدون شک لذت هر لحظه این سفر را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد.

 

 

 

برج ایفل

در زمان حضورتان در فرانسه، سنت مالو را نیز فرامش نکنید. این شهر بندری دارای معماری های بسیار خیره کننده ای است که از تماشای آنها بدون شک لذت خواهید برد. نکته حائز اهمیت دیگر درباره سنت مالو، غذای دریایی معروف آن است که بسیار مورد استقبال توریست ها هم قرار گرفته است. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید بیشترین رستوران های اروپا مربوط به سنت مالو تعلق دارند!

 

از آغاز فعالیت ایرفرانس تاکنون حوادث مختلفی در پروازهای این شرکت رخ داده است اما بدترین آن را می توان مربوط به ۸ سال پیش دانست که در ژوئن سال ۲۰۰۹ به وقوع پیوست و یکی از پروازهای آن که از برزیل به سمت پاتخت فرانسه، پاریس، در حال عزیمت بود بطور عجیبی از صفحه رادارها محو شده و پس از جست و جوهای زیاد، تنها چند بخش از هواپیما به همراه ۵۰ جسد پیدا شد؛ لازم بذکر است که این هواپیما ۲۲۸ سرنشین داشت!

 

 

 

حادثه ایرفرانس

شرکت ایرفرانس در حال حاضر بیش از ۲۲۰ فروند هواپیمای فعال دارد که جزئیات آنها به شرح زیر است:

 

 

 

جزئیات هواپیماهای فعال ایرفرانس

شما برای سفر با هواپیماهای این شرکت این امکان را دارید که با توجه به هزینه ای که می کنید از ۳ کلاس پروازی استفاده نمایید که به شرح زیر می باشد:

Economy Premium Economy Business

 

 

 

ایرفرانس

البته لازم بذکر است که کلاس پروازی فرست کلاس این شرکت که با نام La Première خوانده می شود، تنها در هواپیماهای سری A380-800 این ایرلاین ارائه می گردد. باید این مورد را هم بیان کنیم که پس از سالها در فرودین ماه امسال(۱۳۹۵)، مجددا پروازهای ایرفرانس به کشورمان برقرار شد که بدین ترتیب شما قادر خواهید بود با مراجعه به وب سایت های خرید بلیط چارتر و سیستمی هواپیما که از معروف ترین آنها می توان به Safarme  اشاره کرد، اقدام به تهیه بلیط های هواپیماهای این شرکت کنید.

 

منبع:

http://www.jadehayesabz.ir

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرفرانس، هواپیمایی بی رقیب فرانسوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..