تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم رئیس شورای صنفی نمایش با چه معیاری به اکران نوروز رسید؟ / بلیت هایی که برای جبران کم کاری سینماگران افزایش پیدا می کنند

گروه فرهنگی رجانیوز: فیلم «یک روز بخصوص» در حالی برای اکران نوروز 96 انتخاب شده است که بدون شک حضور همایون اسعدیان کارگردان این فیلم به عنوان رئیس شورای صنفی نمایش در این انتخاب و رأی سایر اعضای شورا تأثیر زیادی داشته است.   

 

این اتفاق باعث می شود شبهاتی در خصوص وجود رانت هایی برای اکران فیلم در نوروز96 به وجود بیاید. اکران نوروز سال هاست که به عنوان یکی از فصل های طلایی اکران به دلیل وجود تعطیلات و اقبال بیشتر مردم به سینما مورد توجه سینماگران بوده است.

 

سؤالی که در این جا مطرح می شود این است که با کدام متر و معیار فیلم «یک روز بخصوص» نسبت به سایر فیلم ها گزینه مناسب تری برای اکران نوروز تشخیص داده شده است.

 

از طرفی همایون اسعدیان باز هم در مقام رئیس شورای صنفی نمایش در گفتگویی خبر از افزایش بلیت سینما در سال جدید داد و گفت:« قیمت بلیت پایه سینماها نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نکرده است اما در آئین نامه جدید نمایش که به زودی مصوب می‌شود قرار است بلیت سینماهای ممتاز با نظر پخش کننده و سینمادار از 10 تا 20 هزار تومان متغییر باشد»

 

افزایش بلیت در سینما ها در حالی اتفاق می افتد که پیش بینی ها در خصوص فیلم های جشنواره همه از کسادی بازار اکران در سال 96 خبر می دهند. این افزایش بیش از آن که یک حرکت بر اساس آینامه باشد بیشتر شبیه به یک تمهید برای افزایش فروش فیلم رئیس شورای صنفی نمایش و سایر فیلم هایی است که خیلی نمی توان به فروش آن ها امید داشت. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم رئیس شورای صنفی نمایش با چه معیاری به اکران نوروز رسید؟ / بلیت هایی که برای جبران کم کاری سینماگران افزایش پیدا می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..