تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت بلیت در مقابل هزینه‌های سینما هیچ است/افزایش تعرفه باعث ریزش مخاطب نمی‌شود

رییس انجمن سینماداران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قیمت بلیت در مقابل هزینه‌های سینما هیچ است/افزایش تعرفه باعث ریزش مخاطب نمی‌شودمحمد قاصد اشرفی؛ رییس انجمن سینماداران در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص افزایش قیمت بلیت‌ سینماها اظهار داشت: در آیین‌نامه جدید قیمت بلیت‌ها به صورت شناور خواهد بود، اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

وی ادامه داد: الان قیمت بلیت تنها چیزی است که بسیار پایین است. قیمت بلیت‌های سینما هیچ تناسبی با هزینه‌های جاری در سینما ندارد و سینماداران از بطن همین بلیط‌ها حدود شانزده درصد عوارض و مالیات پرداخت می‌کنند و این پرداختی‌ها به صورت خالص از فروش بلیت پرداخت می‌شود.

قاصداشرفی اظهار داشت: خود سینما هم هزینه های گزافی را متمحل است. مثل پرداخت حقوق پرسنل و نگهداری سالن و تجهیز سیستم‌های روز سینمایی، که واقعا هزینه‌بر است و قیمت بلیت در مقابل این هزینه‌ها بسیار ناچیز است.  ا چاره‌ای جز شناور کردن قیمت بلیت ها نداریم.

رییس انجمن سینماداران در خصوص افزایش قیمت بلیت و نتایجی مثل ریزش مخاطبان و آسیبی جدی به بدنه سینما، گفت: من فکر نمی‌کنم که شناور شدن قیمت بلیت باعث ریزش مخاطبان شود و وقتی که مخاطب از امکانات رفاهی و سیستم صوتی خوبی برخودار باشد، ناراضی نخواهد شد. ضمن این که ما اقشار  کم‌درآمد جامعه را هم در نظر گرفتیم و قیمت بلیت‌ها شناور کرده‌ایم.

وی یادآور شد: شناور بودن قیمت بلیت‌ها با توجه به سالن‌های سینماها و کیفیت فیلم است. هر فیلمی که قصه و سوژه خوبی داشته باشد و خوش ساخت باشد، فیلم بهتری است و قیمتش به صورت شناور مشخص می‌شود.

رییس انجمن سینماداران در پایان گفت: هنوز آیین‌نامه جدید مشخص نشده است و برای اکران نوروزی آثار، قیمت بلیت ها تعیین می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت بلیت در مقابل هزینه‌های سینما هیچ است/افزایش تعرفه باعث ریزش مخاطب نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..