تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تداوم هوای ناسالم تهران تا فردا

کد خبر: ۴۸۴۵۲۴

۳۷  بازدید

نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران بر برقراری شرایط کیفی نامطلوب به ویژه برای گروه های حساس جامعه در روز جاری (سه شنبه) دلالت می کند و انتظار می رود تا روز چهارشنبه این شرایط کیفی نامطلوب همچنان تداوم داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران بر برقراری شرایط کیفی نامطلوب به ویژه برای گروه های حساس جامعه در روز جاری (سه شنبه) دلالت می کند و انتظار می رود تا روز چهارشنبه این شرایط کیفی نامطلوب همچنان تداوم داشته باشد.

 پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از حاکمیت شرایط جوی نسبتا پایدار در روز جاری (سه شنبه سوم اسفند) بوده و تنها در برخی ساعات وزش باد مؤثر (بزرگی بین 3 تا 4 متر بر ثانیه) انتظار می رود.

بر اساس این گزارش، به تدریج با افزایش میزان ناپایداری جوی از بعدازظهر روز چهارشنبه، بر سرعت باد افزوده شده و در برخی ساعات وزش باد با بزرگی بین 5 تا 7 متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی پیش بینی می شود. با تداوم این شرایط جوی در روز پنجشنبه، کماکان در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید غربی انتظار می رود. همچنین دما طی دو روز آینده به طور نسبی افزایش می یابد.

نتایج پیش بینی کیفیت هوا بر برقراری شرایط کیفی نامطلوب به ویژه برای گروه های حساس در روز جاری (سه شنبه) دلالت می کند و انتظار می رود تا روز چهارشنبه این شرایط کیفی نامطلوب همچنان تداوم داشته باشد.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفت هوای تهران، شاخص کیفی 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز 133 و در شرایط ناسالم برای گروه های حساس بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تداوم هوای ناسالم تهران تا فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..