تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




٨٥٠ میلیون دلار گشایش اعتبار برای طرح های زیربنایی کشور توسط بانک صنعت و معدن در کمتر از یک ماه

بانك صنعت و معدن گشايش ٨٥٠ ميليون دلار اعتبار اسنادي طرح هاي ذوب آهن پاسارگاد ، برق اميركبير، برق كاشان و شركت سازه سازان را در روزهاي آتي عملياتي مي كند.

به گزارش شمانیوز طرح ذوب آهن پاسارگاد با سرمایه گذاری ارزی ٢٩٤ میلیون دلار جهت تولید ٢.٥ میلیون تن گندله فولاد و ١.٨ميليون تن آهن اسفنجی در استان فارس گشايش اعتبار مي شود كه با راه اندازي آن براي ٦٧٠ نفر اشتغال مستقيم ايجاد خواهد شد.
تامين مالي طرح هاي توليد برق اميركبير و كاشان (بخش بخار) با سرمايه گذاري ارزي به ترتيب ٣١١ و ١٣٨ ميليون دلار نيز در مجموعه طرح هاي گشايش اعتبار شده توسط بانك صنعت و معدن قرار دارند كه به ترتيب ٢٩٨ و ٥٠٠ مگاوات برق به ظرفيت شبكه برق كشور اضافه خواهند كرد و موجب اشتغال ١٠١ نفر خواهند شد.
طرح آب شيرين كن سازه سازان نيز با ١٠٤ میلیون دلار سرمايه گذاري به منظور شیرین سازی سالیانه ٥٤ میلیون مترمکعب آب (خلیج فارس-بندرعباس) توسط اين بانك گشایش اعتبار می شود و براي ٧٨ نفر اشتغال ايجاد خواهد كرد.
گزارش يادشده مي افزايد با پيگيري هاي مدیریت نظارت بر طرحهای بانک صنعت و معدن برای اختصاص تسهیلات ارزی طرحهاي ياد شده و اخذ تائیدیه های مورد نیاز از وزارت صنعت ، معدن و تجارت و وزارت نيرو ، انعقاد قرارداد تسهیلات و تامین سهم الشرکه مجریان طرحها،گشایش اعتبار چهار طرح بزرگ به ارزش ٨٥٠ میلیون دلار به شعبه توسعه ملی و سرپرستی فارس ابلاغ شده است.
گفتني است بانك صنعت و معدن در سال هاي اخير با گشايش اعتبار ارزي براي طرح هاي عظيم زيربنايي نقش عمده اي در رشد و توسعه صنعتي كشور ايفا كرده است.

منبع:پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «٨٥٠ میلیون دلار گشایش اعتبار برای طرح های زیربنایی کشور توسط بانک صنعت و معدن در کمتر از یک ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..