تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوتبالیستِ پرحاشیه : دردسرهای همسر مدل برای این فوتبالیست

تاریخ نشر : سه شنبه 3 اسفند 1395 مشاهده : 55 سایر اخبار ورزشی RSS

فوتبالیستِ پرحاشیه : دردسرهای همسر مدل برای این فوتبالیست جنجالی و پر حاشیه .

فوتبالیستِ پرحاشیه

فوتبالیست پرحاشیه

 همسر یكی از فوتبالیست‌های سرشناس كشورمان - كه سابقه عضویت در یك تیم پرطرفدار پایتخت را هم در كارنامه‌‌اش دارد- و انتشار عكس‌های خصوصیاش با فوتبالیست مورد نظر حتی به كمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و در نهایت محرومیت این فوتبالیست كشید به تازگی دست به كار جدیدی زده است. او كه یكی از مدل‌های معروف تهران است از طریق اینستاگرام و همچنین به تازگی راه‌اندازی یك كانال تلگرام با انتشار عكس‌های غیرمتعارف خود حاشیه‌هایی را برای همسرش ایجاد كرده است.

فوتبالیستِ پرحاشیه

همسر این فوتبالیست در جدیدترین بیزینس پس از كار مدل و مزون، به تبلیغ یك سایت شرط‌بندی مشغول شده كه در آن تبلیغات كازینو، پوكر و... به چشم می‌خورد و از لحاظ قوانین داخلی ممنوع محسوب می‌شود. گفتنی است پس از احضار این فوتبالیست به كمیته اخلاق، او عكس‌های خصوصی‌اش با همسر خود را حذف كرد با این حال همسر این فوتبالیست نه تنها انتشار تصاویر خصوصی خود را در اینستاگرام محدود نكرده بلكه با راه‌اندازی یك كانال تلگرام -كه روز به روز هم بر تعداد اعضایش افزوده می‌شود- حضور پررنگ‌تری در فضای مجازی پیدا كرده است.

آی اسپورت

اخبار مرتبط:

خانه عجیب فوتبالیست مشهور + تصاویر

روبوسی معشوقه فوتبالیست مشهور با رئیس جمهور +عکس

ردپای سه فوتبالیست مشهور در رستورانی که پاتوق زن های بدکاره بود

عکسهای برخی فوتبالیست های مشهور ایرانی به همراه همسرانشان / فریدون زندی و همسرش بعد از مصدومیت شدید / تصاویر

سبک زندگی استیون جرارد ، فوتبالیست مشهور انگلیسی + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوتبالیستِ پرحاشیه : دردسرهای همسر مدل برای این فوتبالیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..