تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهرامی و خوش‌قدم مربیان تیم ملی کاراته بانوان شدند

بهرامی و خوش‌قدم مربیان تیم ملی کاراته بانوان شدندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛افسانه باقری، نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در گفت‌و‌گو با سایت فدراسیون کاراته، از انتخاب مربیان تیم ملی رده سنی بزرگسالان خبر داد و گفت: با بررسی‌های انجام شده، در نهایت سمانه خوش‌قدم به همراه لیلا بهرامی به عنوان مربیان تیم‌ملی بانوان کار خود را برای بازی‌های کشورهای اسلامی آغاز خواهند کرد.

وی تصریح کرد: روز پنجشنبه، انتخابی مرحله دوم تیم ملی کاراته برگزار می‌شود تا اردونشینان تیم ملی برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا مشخص شوند و از همه رسانه‌ها دعوت می‌کنیم تا این رقابت‌ها را از نزدیک نظاره‌گر باشند. در خصوص زمانبندی اردوهای تیم ملی هفته آینده جلسه‌ای با کادرفنی خواهیم داشت، اما آغاز جدی اردوها برای شرکت در رویدادهای پیش رو از ابتدای سال 96 خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته اظهار داشت: در دوره قبل بازی‌های کشورهای اسلامی، کاراته بانوان موفق به کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز شد و تلاش می‌کنیم تا در این دوره از مسابقات هم پرقدرت ظاهر شویم. تیم‌های مصر، ترکیه، اندونزی و مالزی کاراته‌کاهای خوبی در اختیار دارند و از قدرت‌های برتر کاراته جهان هستند، ضمن اینکه تیم‌ملی کاراته بانوان آذربایجان هم به واسطه میزبانی می‌تواند خطرساز باشد.

باقری در پایان خاطرنشان کرد: کادرفنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی قزاقستان در ابتدای سال آینده و پیش از انجام انتخابی‌های تیم ملی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهرامی و خوش‌قدم مربیان تیم ملی کاراته بانوان شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..