تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت ۴۰ هیات پارلمانی در کنفرانس حمایت از انتفاضه/ حمایت دانش آموزان از قیام سنگ مردم فلسطین

شرکت ۴۰ هیات پارلمانی در کنفرانس حمایت از انتفاضه/ حمایت دانش آموزان از قیام سنگ مردم فلسطینبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین نکوداشت ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین با حضور علیرضا کمره‌ای مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین امرودی دبیر فرهنگی ششمین کنگره حمایت از انتفاضه فلسطین و جواد نظریان مدیر منطقه 11 آموزش و پرورش تهران صبح امروز در دبیرستان دخترانه شهدای فلسطین برگزار شد.

در این مراسم کمره‌ای با اشاره به تشابه انقلاب اسلامی ایران با انتفاضه فلسطین اظهار داشت: در هر دوی این فعالیت‌ها مبارزه با استکبار و ظلم و ستم مورد توجه بوده است.

وی ادامه داد: انتفاضه مردم مظلوم فلسطین قیام سنگ در مقابل ظلم و استکبار رژیم نژاد‌پرست اسرائیل است.

مدیر کل آموزش و پرورش تهران عنوان کرد: دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند و این روند تا محو و نابودی کامل رژیم اسرائیل تداوم خواهد داشت.

انتفاضه فلسطین برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است

آیت‌الله اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت به مناسبت ایام فاطمیه اولین قیامگر بعد از رسول اکرم (ص) را حضرت فاطمه (س) برشمرد و اظهار داشت: ایشان شهید راه اسلام و آزادی هستند.

وی با اشاره از حمایت از مردم مظلوم فلسطین افزود: این حرکت برگرفته از نظام جمهوری اسلامی ایران است و همانطور که مردم ایران نشان دادند برای دستیابی به آرمان‌ها باید قیام کرده و در صحنه بود.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت گفت: شهیدان با گذشت و فداکاری و خون خود درخت انقلاب و آزادی را آبیاری کرده و موجب شدند روحی در کالبد جامعه بی تحرک و جوامع خاموش دمیده شود که موجب پویایی و حرکت در آحاد مردم می‌شود.

اختری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد: حمایت از انقلاب سنگ ملت مظلوم فلسطین یکی از اصول بسیار مهم نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: شعار انقلاب ما حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم است، بنابراین اهمیت حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین بر این اساس دو چندان می‌شود.

رونمایی از کتاب سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین

حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی دبیر فرهنگی ششمین کنگره حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین با بیان اینکه کنفرانسی با این موضوع امروز و فردا در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود، گفت: از ۸۰ کشور دنیا و ۴۰ هیات پارلمانی متشکل از نمایندگان حامی مردم فلسطین و روسای مجالس در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: این کنفرانس با بیانات مقام معظم رهبری در روز سه‌شنبه آغاز شده که اختتامیه آن با حضور رییس جمهور و رییس مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

دبیر فرهنگی ششمین کنگره حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد: در حاشیه این کنفرانس نمایشگاهی ترتیب داده شده و ۱۰۰ اثر هنری در آن به نمایش گذاشته می‌شود که آثار به گونه‌ای قابل فهم طراحی شده و بیانگر حمایت‌های مردم ایران از انتفاضه فلسطین است.

امرودی با بیان اینکه چند اثر نقاشی فاخر هم در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود، افزود: تعدادی از مشاهیر بطور زنده در این فضا به خلق آثار می‌پردازند.

وی گفت: علاوه بر این آثار در حوزه تاریخچه فلسطین، اشغال و حق بازگشت به قوانین و مقررات این حوزه نیز کارهایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

دبیر فرهنگی ششمین کنگره حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد: رونمایی از کتاب مقام معظم رهبری که مجموعه سخنرانی‌های ایشان است و به سه زبان ترجمه شده در اختتامیه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش شعر فلسطین تحت عنوان همه برای فلسطین از دیگر برنامه‌های حاشیه این کنفرانس است، اظهار داشت: شعرای برجسته اروپایی، آفریقایی و آسیایی در این برنامه شرکت کرده و هم‌نوایی خود با ملت فلسطین را نشان دادند.

امرودی بیان کرد: پنج‌شنبه گردهمایی با تشکل‌ها غیر دولتی از سراسر دنیا برگزار می‌کنیم تا وحدت کلمه در رابطه با نوع عملکرد فلسطین در آینده را ترسیم کنیم و معتقد هستیم راهی را مردم فلسطین پیش گرفتند که خروج از این وضعیت مقاومت آن‌ها را می‌طلبد.

دبیر فرهنگی ششمین کنگره حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین گفت: تا این مرحله استقبال خوبی از این کنفرانس انجام شده که سخنرانی‌های مقام معظم رهبری و همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن تکمیل کننده این حضور و توجه به مردم مظلوم فلسطین است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت ۴۰ هیات پارلمانی در کنفرانس حمایت از انتفاضه/ حمایت دانش آموزان از قیام سنگ مردم فلسطین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..