تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مغز متفکر الاهلی استقلال را فلج کرد

استقلال در شبی به الاهلی باخت تا فصل جدید لیگ قهرمانان را با شکست آغاز کند که تفاوت چندانی با میزبان اماراتی اش نداشت جز در یک مورد.

منصوریان: استقلال را فلج کرده بودند

علیرضا منصوریان در حالی که می توانست بازنده مصاف با الاهلی نباشد تنها چوب غفلتش از مغز متفکر میزبان را خورد.بازیکنی که تفاوت های دو تیم در میدان شیخ راشد را رقم زد و با دو پاس طلایی زمینه شکست حریف ایرانی را در شب تلخ دبی فراهم کرد.

اورتون ریبریو ستاره 12 میلیون یورویی و شماره 10 الاهلی به عنوان مغز متفکر برزیلی در طول 90 دقیقه هر کاری دلش خواست در میانه میدان انجام داد و با پایه ریزی تمامی حملات شوالیه های سرخ نشان داد چرا از چنین ارزشی در بازارهای بین المللی برخوردار است. ستاره ای که در طول بازی بارها با حرکات تکنیکی و هوش بالای خود مهاجمان تیمش را به خوبی تغذیه کرد و در پایان هم پاس گل دوم الاهلی را داد.

ریبریو در حالی تفاوت میان استقلال و الاهلی را رقم زد که هم در صحنه گل اول هم در صحنه گل دوم با آزادی عمل خاصی توانست پاس های طلایی را برای مهاجم سنگالی ساخته و پرداخته کند در حالی که کادر فنی استقلال باید بازیکنی را مامور مهار این برزیلی می کرد تا قلب الاهلی از کار بیافتد. بله، مسلما اگر استقلال بازیکنی مثل ریبریو در مرکز زمین خود داشت قطعا دیشب بازنده مصاف با الاهلی نمی شد چون کاملا کمبود چنین بازیکنان خلاق و بازیسازی در تیم علی منصوریان به چشم می آید.

منبع: ورزش سه 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مغز متفکر الاهلی استقلال را فلج کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..