تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش جالب دفاع شخصی در برابر دست دادن های عجیب دونالد ترامپ

کد خبر: ۴۸۴۲۳۰

۴۳۲  بازدید

آکادمی جوجیتسوی «رِلسون گراسی» ویدیویی جالب تهیه نموده و در آن دفاع شخصی در برابر دست دادن های ترامپ را آموزش داده است.

وبسایت روزیاتو - حامد آل محمد: اگر اخبار روز را دنبال کرده باشید، حتما با دست دادن های عجیب دونالد ترامپ آشنا شده اید. رئیس جمهور آمریکا هنگام دست دادن رفتار عجیبی از خود بروز داده و طرف مقابل را در موقعیت بدی قرار می دهد.

کارهای او هنگام مواجهه با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن و جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، حسابی سوژه رسانه ها گشت. ما نیز در مطلبی این رویداد را پوشش دادیم. حالا افراد خوش ذوق تصمیم گرفته اند روشی برای مبارزه با دست دادن های دونالد ترامپ ارائه کنند.

آکادمی جوجیتسوی «رِلسون گراسی» ویدیویی جالب تهیه نموده و در آن دفاع شخصی در برابر دست دادن های ترامپ را آموزش داده است.

تماشای این ویدیو به تمام کسانی که قصد داردند از دست دادن ها و کارهای عجیب و غریب رئیس جمهور آمریکا خلاص شوند، توصیه می شود. از شما دعوت می کنیم آن را ببینید و لذت ببرید.

 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تبدیل اتومبیل به اسنوموبیل با Track N GO 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش جالب دفاع شخصی در برابر دست دادن های عجیب دونالد ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..