تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرگزاری آمریکایی: رهبر ایران، اسرائیل را جعلی و ناپاک خواند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در اولین بازتاب سخنرانی رهبر معظم انقلاب در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، خبرگزاری مطرح غربی به طور خاص بر دو موضوع در بیانات آیت‌الله خامنه‌ای دست گذاشته است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز سه شنبه ضمن حضور در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، به ایراد سخنرانی پرداختند(متن بیانیات اینجا).

 در اولین واکنش‌های بین‌المللی و بازتاب رسانه‌های غربی، یک خبرگزاری مطرح آمریکایی به بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پرداخته است.

«آسوشیتدپرس» در گزارشی با عنوان «رهبر ایران اسرائیل را جعلی و فصل ناپاک خواند» منتشر کرده است.

در گزارش این رسانه غربی آمده است: «رهبر عالی ایران از تریبون اجلاس حامی فلسطین در تهران برای "جعلی" و "ناپاک" خواندن اسرائیل استفاده کرده است».

 این خبرگزاری آمریکایی در ادامه نوشت: «اظهارات آیت‌الله علی خامنه‌ای در روز سه شنبه، از جمله تندترین انتقادات او علیه دولت یهودی که دشمن بزرگ ایران است، محسوب می‌شوند».

آسوشیتدپرس افزود: «(آیت‌الله) خامنه‌ای می‌گوید که اسرائیل با جمع کردن یهودیان از دیگر نقاط جهان  به منطقه خاورمیانه و استقرار آنها در سرزمین فلسطینیان ایجاد شد. او همچنین می‌گوید ایجاد اسرائیل "یکی از صفحات ناپاک تاریخ است که به فضل الهی پاک خواهد شد"».

در پایان این گزارش هم آمده که رهبر ایران همه مسلمانان را به حمایت از فلسطینیان و جنبش‌های «مقاومت» فرا خواند.

انتهای پیام/م
 

http://fna.ir/CEJ4DY اخبار مرتبط شینهوا: رهبر ایران به رسمیت شناختن اسرائیل را تقبیح و بر مقاومت تاکید کرد95/12/03 - 13:52



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرگزاری آمریکایی: رهبر ایران، اسرائیل را جعلی و ناپاک خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..